Obchodní referent/ka - využití AJ (NJ)
* komunikace se zákazníky z ČR i zahraničí
* zpracování objednávek zboží do systému, následná koordinace dodávek dle potřeb zákazníka, realizace expedic (zajištění dopravy, fakturace atd.)
* administrativní činnost
* reporting, analýzy
* řešení zákaznických reklamací
Nabídka: * smlouva na HPP – stabilní zaměstnání u stabilní firmy
* možnost práce částečně formou HOME OFFICE
* flexibilní pracovní doba
* bonusy
* dotované závodní stravování
* 20 + 5 dní dovolené navíc
* příspěvek na penzijní připojištění
* možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu
* firemní akce
* pracovní smlouva na dobu určitou - zástup za MD
Požadavky: * SŠ/VŠ vzdělání
* znalost AJ - min. B1-B2, NJ velkou výhodou
* praxe ve výrobní společnosti na zákaznickém servisu velkou výhodou
* prozákaznický přístup, samostatnost, schopnost fungovat v týmu i samostatně
* dobrá uživatelská znalost MS Office + SAP výhodou
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Frýdek-Místek Pracovní pozice: Obchodní referent/ka - využití AJ (NJ) Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 15. 10. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Obchodní referent/ka - využití AJ (NJ): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Obchodní referent/ka - využití AJ (NJ)?
Práce je nabízena v lokalitě Frýdek-Místek.