Obchodní referent/ka - využití AJ (NJ)

Frýdek-Místek


* komunikace se zákazníky z ČR i zahraničí

* zpracování objednávek zboží do systému, následná koordinace dodávek dle potřeb zákazníka, realizace expedic (zajištění dopravy, fakturace atd.)

* administrativní činnost

* reporting, analýzy

* řešení zákaznických reklamací


Nabídka: * smlouva na HPP – stabilní zaměstnání u stabilní firmy

* možnost práce částečně formou HOME OFFICE

* flexibilní pracovní doba

* bonusy

* dotované závodní stravování

* 20 + 5 dní dovolené navíc

* příspěvek na penzijní připojištění

* možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu

* firemní akce

* pracovní smlouva na dobu určitou - zástup za MD


Požadavky: * SŠ/VŠ vzdělání

* znalost AJ - min. B1-B2, NJ velkou výhodou

* praxe ve výrobní společnosti na zákaznickém servisu velkou výhodou

* prozákaznický přístup, samostatnost, schopnost fungovat v týmu i samostatně

* dobrá uživatelská znalost MS Office + SAP výhodou



Odpovědět na inzerát
    7 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Obchodní referent/ka - využití AJ (NJ): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Obchodní referent/ka - využití AJ (NJ)?

Práce je nabízena v lokalitě Frýdek-Místek.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Obchodní referent/ka - využití AJ (NJ) ve městě Frýdek-Místek? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1221