Obchodní referent/ka - specialista zákaznického servisu

Litoměřice, Terezín
  • Směnnost: Jednosměnný provoz
  • Min. požadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
  • Počet pracovních míst: 1
  • Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
  • Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
  • Nabízená mzda: 40 000 - 55 000 Kč/měsíc

Obchodní konzultant / ka - specialista zákaznického servisu
Pojďte s námi rozvíjet moderní projekty v oblasti personálních systému a digitální transformace výroby. Naše společnost poskytuje služby pro více jak 600 průmyslových zákazníků. Patříme k předním specializovaným dodavatelům na trhu, s vlastním vývojovým týmem a unikátními produkty.
Co budete mít na starost:
-proaktivně být v kontaktu s našimi zákazníky, zjišťovat jejich potřeby a řešit je
-podílet se na rozvoji obchodní a zákaznické péče
-zpracovávat běžnou obchodní agendu, nabídky,
-poskytovat organizační podporu obchodníkům
-mít pod kontrolou práci s firemním CRM
Jaké znalosti a dovednosti od Vás očekáváme?
-výborné komunikační dovednosti,
-zájem pracovat v oblasti zákaznických vztahů
-ukončené SŠ vzdělání, případně VŠ
-praxi v obchodní administrativě
-samostatnost a motivaci pro další seberozvoj, vzdělávání
-organizační schopnosti
-řidičský průkaz sk.B
Kromě toho Vám můžeme slíbit:
-5 týdnů dovolené
-2 dny Sick day
-dotace na stravování
-příspěvek na sport, kulturu, volný čas, (Flexipass)
-moderní pracovní prostředí, občerstvení na pracovišti
-odpovídající technické vybavení, notebook, atd.
-firemní společenské a sportovní akce
-stabilní zaměstnání v perspektivním a dynamickém oboru, přátelský kolektiv
Snažíme se budovat přátelskou firemní kulturu, postavenou na důvěře a spolupráci. Postaráme se o Váš profesní a kariérní růst.
Na pracovní pozici Vás zaškolíme a připravíme.
Sídlíme cca. 3 km od Litoměřic, v moderně vybavených kancelářských prostorech s veškerým zázemím. V případě zájmu zasílejte prosím Vaše profesní životopisy na e-mail:

Mapa umístění pracoviště:
  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: SAITECH s.r.o.
    Lokalita: Terezín
    Pracovní pozice: Obchodní referent/ka - specialista zákaznického servisu
    Směnnost práce Jednosměnný provoz
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 40 000 - 55 000 Kč/měsíc
    Nabídka přidána: 6. 4. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    45 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Obchodní referent/ka - specialista zákaznického servisu: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Obchodní referent/ka - specialista zákaznického servisu?

Práce je nabízena v lokalitě Terezín.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 40 000 - 55 000 Kč/měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy SAITECH s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Obchodní referent/ka - specialista zákaznického servisu ve městě Terezín? Pošlete svůj životopis firmě SAITECH s.r.o. ještě dnes.
0.1682