📝 Podrobnosti o nabídce práce

Hledáme posilu do prodejního týmu významné developerské společnosti s dlouholetou tradicí na českém trhu, která se specializuje se na rezidenční projekty v atraktivních lokalitách. Pokud chcete pracovat v dynamickém, stabilním prostředí a podílet se na realizaci moderních projektů, ozvěte se nám.
náplň práce
- příprava, správa a archivace smluvních dokumentů a dodatků
- evidence v CRM a tvorba interních i bankovních reportů a tabulek
- komunikace s finančním oddělením, kontrola a urgence plateb od klientů
- komunikace s klienty, příprava předávacích protokolů, kontrola harmonogramů
- občasné zajištění dokumentace na úřadech (Katastrální úřad, Czechpoint)
- podpora obchodního oddělení
co vám nabídneme
- 13. plat
- 5 týdnů dovolené + sick days
- příspěvek na stravování
- Multisport karta
- vzdělávací a jazykové kurzy
- možnost kariérního postupu
- firemní akce a různé teambuildingy
co od vás očekáváme
- zkušenosti z obdobné pozice 2 roky
- vhodné i pro absolventy ze zkušeností s administrativou
- výborná znalost MS Excelu
- AJ na úrovni min. B2
- pečlivost, přesnost a spolehlivost.
- schopnost řídit si agendu a určovat priority
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- 13., případně 14. plat
- Firemní akce
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
-
Lokalita: Praha
-
Směnnost: fulltime
-
Nástup: IHNED
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Praha.
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Nabídku zveřejnila firma Randstad HR Solutions s.r.o..
👉 Jaká je směnnost?
Směnnost: fulltime.
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.