Obchodní Asistent/Asistentka Střediska Elektronických Komponentů (Backoffice)
Požadavky: Pro našeho klienta, stabilní českou společnost, která je specializovaná na distribuci elektronických komponentů, aktuálně hledáme vhodného kandidáta nebo kandidátku pro rozšíření stávajícího týmu na pozici obchodního asistenta/asistentka pro středisko elektronických komponentů.
Náplň práce:
• komplexní zpracování obchodních případů v informačním systému HELIOS iNuvio
• zpracování poptávek, nabídek, objednávek, včetně fakturace
• komunikace s tuzemskými/zahraničními dodavateli a odběrateli
• vedení obchodní agendy svěřených obchodních případů střediska EK – dohled nad termíny dodávek
• spolupráce s technickou podporou a vedoucím střediska EK
• řešení reklamací
Požadavky:
• SŠ vzdělání s maturitou
• znalost práce na PC, znalost Excel, Word
• znalost AJ na komunikativní úrovni (hlavně písemná)
• přehled a znalost v oblasti EK výhodou (ne podmínkou)
• předchozí zkušenosti na podobné pozici výhodou
• samostatnost, důslednost, pečlivost
• aktivní přístup k práci a časová flexibilita
Nabízíme:
• nadstandardní platové podmínky, motivační prémie
• služební telefon
• zázemí stabilní společnosti, práce v příjemném kolektivu
• stravenky, 3 sick-days/rok
• klouzavá pracovní doba, možnost napracování hodin
• nástup možný ihned (dle dohody)
• práce na plný/i částečný úvazek
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Praha hl.m. Pracovní pozice: Obchodní Asistent/Asistentka Střediska Elektronických Komponentů (Backoffice) Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 22. 10. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Obchodní Asistent/Asistentka Střediska Elektronických Komponentů (Backoffice): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Obchodní Asistent/Asistentka Střediska Elektronických Komponentů (Backoffice)?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..