Podrobnosti o nabídce práce
Směnnost: Pružná pracovní doba
Min. požadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Počet pracovních míst: 1
Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: AbsolventyZdravé osoby
Nabízená mzda: 35 000 - 45 000 Kč/měsíc
Nabízím pracovní pozici s časovou flexibilitou a možností seberealizace. Pracovní náplň obchodní asistentky zahrnuje komunikaci s klienty a zákazníky prostřednictvím telefonu, e-mailu a dalších komunikačních kanálů, zajišťování administrativní podpory včetně vedení kalendáře schůzek a zajišťování potřebných materiálů pro prezentace, sledování a aktualizace databází zákazníků a kontaktů, podpora marketingových aktivit včetně přípravy marketingových materiálů, vytváření a aktualizace interních a externích reportů a prezentací, řešení běžných problémů a dotazů klientů a práce s obchodními systémy a aplikacemi.
OBCHODNÍ ASISTENT / ASISTENTKA
-
Lokalita: Hradec Králové
-
Mzda: 35 000 - 45 000 Kč/měsíc
-
Směnnost: Pružná pracovní doba
-
Nástup: IHNED
-
Firma: Broker Consulting, a.s.
- 📍 Kde přesně je práce?
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Hradec Králové.
👉 Jaká je nabízená mzda?
Nabízená mzda je 35 000 - 45 000 Kč/měsíc.
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Tuto pracovní pozici nabízí firma Broker Consulting, a.s..
👉 Jaká je směnnost?
Směnnost: Pružná pracovní doba.
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět