OBCHODNÍ ASISTENT / ASISTENTKA

Hradec Králové
  • Směnnost: Pružná pracovní doba
  • Min. požadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
  • Počet pracovních míst: 1
  • Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
  • Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: AbsolventyZdravé osoby
  • Nabízená mzda: 35 000 - 45 000 Kč/měsíc

Nabízím pracovní pozici s časovou flexibilitou a možností seberealizace. Pracovní náplň obchodní asistentky zahrnuje komunikaci s klienty a zákazníky prostřednictvím telefonu, e-mailu a dalších komunikačních kanálů, zajišťování administrativní podpory včetně vedení kalendáře schůzek a zajišťování potřebných materiálů pro prezentace, sledování a aktualizace databází zákazníků a kontaktů, podpora marketingových aktivit včetně přípravy marketingových materiálů, vytváření a aktualizace interních a externích reportů a prezentací, řešení běžných problémů a dotazů klientů a práce s obchodními systémy a aplikacemi.

Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce OBCHODNÍ ASISTENT / ASISTENTKA: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce OBCHODNÍ ASISTENT / ASISTENTKA?

Práce je nabízena v lokalitě Hradec Králové.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 35 000 - 45 000 Kč/měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Broker Consulting, a.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici OBCHODNÍ ASISTENT / ASISTENTKA ve městě Hradec Králové? Pošlete svůj životopis firmě Broker Consulting, a.s. ještě dnes.
0.1367