OBCHODNÍ a PRODEJNÍ ASISTENT/KA - Zdravotnické potřeby Zlín

Baví Vás práce se zákazníky? Chcete pomáhat lidem ke zdraví?
Do našeho rozšiřujícího se týmu hledáme kolegyni nebo kolegu pro zajištění provozu do moderní prodejny zdravotnických potřeb. Prodejna se nachází v přízemí polikliniky ve Zlíně na ulici tř. Tomáše Bati 3705.
Prohlédněte si naši prodejnu z pohodlí domova: použijte odpovědní formulář
Součástí prodejny je kromě širokého sortimentu zdravotnických potřeb také velký výběr zdravotnické obuvi i showroom kompenzačních pomůcek.
Hlavní náplní práce bude:
* každodenní vstřícné poradenství klientům
* překonávání očekávání zákazníků – nadšený zákazník je náš cíl
* udržování a rozvíjení vztahů s lékaři, dodavateli a odběrateli
* prodej zdravotnických potřeb, pomůcek, doplňků, obuvi a kosmetiky
* častá komunikace a spolupráce s lékaři - někdy i výjezdy do terénu
* příjem objednávek, zpracování a odeslání objednaných zásilek
* vedení přehledu o stavu zásob produktů a materiálů
* plnění obchodních a provozních činností dle aktuální potřeby vedení společnosti, pravidelný reporting
* průběžné vzdělávání – sortiment, legislativa a samostatné studium novinek v oboru – očekáváme aktivní přístup a ochotu učit se i nad rámec školení
Nástup možný od ledna 2026 nebo dle vzájemné dohody.
Požadujeme:
* spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost
* vstřícný a ochotný přístup k zákazníkům
* aktivní a pozitivní přístup k práci
* schopnost rychle se učit novým věcem
* příjemné vystupování a komunikační schopnosti
* praxe v prodeji a ve zdravotnictví výhodou
* znalost práce na PC (MS Office)
Nebojíte se sdílet své nápady a podněty přímo se svým nadřízeným – otevřená komunikace je pro nás klíčová.
Nabízíme:
* smysluplnou a různorodou práci, kde každý váš krok pomáhá lidem zlepšit kvalitu života a zdraví
* přístup k novinkám v oblasti zdravotnických prostředků, doplňků a kosmetiky
* podporu ve vzdělávání, rozvoji a inovacích – produktová i prodejní školení pro váš profesní růst
* řádné vstupní zaškolení a průběžná školení produktové i obchodní
* stabilní zaměstnání na hlavní pracovní poměr
* smlouva na dobu neurčitou
* možnost kariérního růstu - vedoucí prodejny
* přátelský tým, který pomáhá a sdílí zkušenosti
* zdravotnické produkty společnosti se zaměstnaneckou slevou a další benefity (stravenkový paušál, příspěvek na životní a penzijní
pojištění,...)
* bonusy při nárůstech prodejů
* možnost rekreace v apartmánu společnosti v zahraničí
* plat dohodou
* volné víkendy
Vzdělání:
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Pozice:
Pokladní, Prodavač, Obchodní asistent, Vedoucí / manažer prodejny
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Mzda:
26 000–30 000 Kč/měsíc
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: EMPOLAS s.r.o. Lokalita: Zlín Pracovní pozice: OBCHODNÍ a PRODEJNÍ ASISTENT/KA - Zdravotnické potřeby Zlín Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 30000 Kč Nabídka přidána: 22. 11. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce OBCHODNÍ a PRODEJNÍ ASISTENT/KA - Zdravotnické potřeby Zlín: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce OBCHODNÍ a PRODEJNÍ ASISTENT/KA - Zdravotnické potřeby Zlín?
Práce je nabízena v lokalitě Zlín.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 30000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy EMPOLAS s.r.o..