Obchodně administrativní referent/ka

Zlín
  • Směnnost: Jednosměnný provoz
  • Min. požadované vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
  • Počet pracovních míst: 1
  • Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
  • Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
  • Nabízené výhody k volnému místu:
    - Naturální výhody (firemní telefon, notebook)
    - Podnikové stravování (příspěvek na stravování)
    - Jiné výhody (zaměstnanecké slevy, firemní akce)
  • Nabízená mzda: 30 000 Kč/měsíc

Do malého, pohodového kolektivu hledáme všestranně zaměřenou posilu týmu.
Náplň práce: Komunikace se svěřeným portfoliem zákazníků, řešení cenových nabídek, objednávek, nákup zboží, logistika, fakturace. Nástupní plat 30.000 Kč, s postupným navýšením dle plnění obratu a pracovního plánu.
Nabízíme: motivační ohodnocení, možnost profesního růstu.
Požadujeme: Flexibilitu, odolnost vůči stresu, rychlou orientaci v aktuální problematice, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, proaktivní přístup, ochotu učit se novým dovednostem.

Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerát
    21 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Obchodně administrativní referent/ka: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Obchodně administrativní referent/ka?

Práce je nabízena v lokalitě Zlín.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 30 000 Kč/měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Ing. Karel Kužela.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Obchodně administrativní referent/ka ve městě Zlín? Pošlete svůj životopis firmě Ing. Karel Kužela ještě dnes.
0.1039