Nákupčí a správce skladu drobného materiálu - jednosměnný provoz 6:00-14:30 h

Informace
Chcete pracovat ve firmě, ve které dostanete důvěru a ve které budete moci projevit samostatnost?
Zvládnete si sami zorganizovat práci rychle a efektivně?
Vyhovuje Vám mít v práci jasně stanovená pravidla a přesné zadání?
Komunikujete rádi s kolegy a kolegyněmi napříč odděleními?
Těší Vás, když můžete svou prací přispět k dobrému výsledku celého týmu?
Máte za sebou prokazatelné výsledky, které se dají ověřit (práce, praxe)?
Pokud Vaše odpovědi zní ANO, hledáme právě Vás!
Co bude Vaší pracovní náplní?
- udržování pořádku ve skladu (optická kontrola úložných míst ve výrobní hale),
- inventury a udržování skladových zásob drobných dílů (vodiče, svorky atd.),
- objednávání materiálu přes informační systém,
- zapisování termínů dodání materiálu do objednávek,
- zaskladňování přijatého materiálu,
- výdej materiálu na zakázky dle požadavků v informačním systému (PC, tablet, čtečka),
- urgence včas nedodaného zboží,
- vyhledávání alternativních dodavatelů,
- reklamace nesprávného dodání materiálu,
- komunikace s elektromontéry.
Výsledkem Vaší práce bude ušetřený čas pro oddělení nákupu a projektů – úspěšně dokončené úkoly, které se odrazí v efektivním průběhu zakázky.
Co Vás čeká:
Budete pracovat v perspektivní oblasti průmyslové automatizace, v sídle společnosti v moderní a klimatizované budově v Plzni nedaleko nákupního centra Olympia. Jsme středně velká firma a díky tomu budete mít možnost pracovat v rozsáhlejší oblasti na různorodějších úkolech, než by tomu bylo ve velké firmě.
Na pracovišti pěstujeme velmi kolegiální a přátelské vztahy. Na začátku Vás důkladně zaškolíme a kvalita Vašich pracovních výsledků se odrazí na fungování celé společnosti a také na Vaší odměně. Když ukážete, co ve Vás je, dostanete možnost růst a plně Vás v tom podpoříme.
Nejsme žádná montovna, osobnost člověka je pro nás důležitá.
Troufáte se k nám přidat? Pokud ano, pošlete nám svůj životopis a určitě se Vám ozveme.
Těšíme se na Vás!
Co od vás očekáváme
Co Vám nesmí chybět:
- středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou,
- pečlivost a komunikativnost,
- uživatelská znalost práce s PC – Microsoft Office,
- NJ nebo AJ – základní znalost výhodou.
Co vám nabízíme
Co Vám můžeme nabídnout:
- práci v jednosměnném provozu,
- týmové odměny za kvalitně a včas odvedenou práci,
- příspěvek na stravování,
- příspěvek na dopravu, pokud bydlíte více než 10 km od Plzně,
- dovolenou v rozsahu 5 týdnů,
- možnost napracovat si hodiny,
- pracovní oblečení a obuv,
- občerstvení na pracovišti,
- firemní akce,
- vzdělávací kurzy a školení.
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: INTERSOFT - Automation s.r.o. Lokalita: Plzeň Pracovní pozice: Nákupčí a správce skladu drobného materiálu - jednosměnný provoz 6:00-14:30 h Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 30 000 Kč - 33 000 Kč Nabídka přidána: 21. 11. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Vyučen
Práce Nákupčí a správce skladu drobného materiálu - jednosměnný provoz 6:00-14:30 h: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Nákupčí a správce skladu drobného materiálu - jednosměnný provoz 6:00-14:30 h?
Práce je nabízena v lokalitě Plzeň.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy INTERSOFT - Automation s.r.o..