Máš zkušenosti s účetním systémem a administrativou? Hledáme TĚ! :)
Informace
Za každým dokončeným projektem stojí někdo, kdo umí mít věci pevně pod kontrolou. Ve Vaší roli budou Vaše organizační schopnosti a pečlivost klíčové – od hladkého chodu administrativy až po okamžik, kdy zákazník obdrží svou technologii přesně včas. Každý den držíte všechny nitky pohromadě a sledujete, jak Vaše práce přispívá k hladkému chodu týmu.
Vaše práce je rozmanitá a každý úkol přispívá k úspěchu firmy, která se zaměřuje na prodej a servis špičkových technologií – od tiskáren karet, etiket a médií CD/DVD/BR, přes čipové karty a čtečky, až po systémy pro personalizaci a integrované řešení výdeje karet či bezpečného přístupu.
Vašim úkolem bude:
- kompletní řízení administrativy a práce s internetovým bankovnictvím (platby, jejich sledování)
- práce v systému IS ABRA Gen – objednávky, fakturace (i zahraniční)
- komunikace se zákazníky (telefon, e-mail, online sítě)
- vyřizování objednávek a příprava expedice
- správa e-shopu (propojen s IS ABRA)
- práce s webem
- analýzy obchodní činnosti a administrativy
- skladové hospodářství
Co od vás očekáváme
Co by Vám nemělo chybět:
- min. SŠ/VŠ vzdělání (administrativa, ekonomie nebo příbuzné obory)
- praxi v administrativě (znalost IS ABRA velkou výhodou), nebo zkušenost se systémem Helios či POHODA
- výborná znalost češtiny a dobrá znalost angličtiny (B1 - především psaná forma)
- pokročilá znalost MS Office, Outlook, IS ABRA (nebo Helios, POHODA)
- obchodní a organizační talent, výborné komunikační schopnosti
- spolehlivost, flexibilita, odolnost vůči stresu a orientace na výsledky
- řidičský průkaz sk. B – vítán
Co vám nabízíme
Co Vám nabízíme:
- mzdu: 30 000 - 50 000 Kč/měsíčně dle Vašich zkušeností
- HPP na plný pracovní úvazek
- odměny, provize a bonusy při prodeji
- kancelář na Praze 4
- flexibilní příchody a odchody, občasný HO
- nástup: ihned
- zajímavou a kreativní práci se zavedenými zahraničními partnery
- spolupráci s technologiemi světových lídrů: HID Global / FARGO, PRIMERA / DTM Print
- stabilní prostředí – firma fungující více než 33 let na trhu
- možnost profesního růstu v přátelském a fungujícím týmu
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: B-Active s.r.o. Lokalita: Praha Odvětví práce: Administrativa Pracovní pozice: Máš zkušenosti s účetním systémem a administrativou? Hledáme TĚ! :) Směnnost práce Plný Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 30 000 - 50 000 Kč Nabídka přidána: 9. 10. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Práce Máš zkušenosti s účetním systémem a administrativou? Hledáme TĚ! :): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Máš zkušenosti s účetním systémem a administrativou? Hledáme TĚ! :)?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 30 000 - 50 000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy B-Active s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa