Máš zkušenosti s účetním systémem a administrativou? Hledáme TĚ! :)

Praha


Informace
Za každým dokončeným projektem stojí někdo, kdo umí mít věci pevně pod kontrolou. Ve Vaší roli budou Vaše organizační schopnosti a pečlivost klíčové – od hladkého chodu administrativy až po okamžik, kdy zákazník obdrží svou technologii přesně včas. Každý den držíte všechny nitky pohromadě a sledujete, jak Vaše práce přispívá k hladkému chodu týmu.

Vaše práce je rozmanitá a každý úkol přispívá k úspěchu firmy, která se zaměřuje na prodej a servis špičkových technologií – od tiskáren karet, etiket a médií CD/DVD/BR, přes čipové karty a čtečky, až po systémy pro personalizaci a integrované řešení výdeje karet či bezpečného přístupu.

Vašim úkolem bude:

- kompletní řízení administrativy a práce s internetovým bankovnictvím (platby, jejich sledování)

- práce v systému IS ABRA Gen – objednávky, fakturace (i zahraniční)

- komunikace se zákazníky (telefon, e-mail, online sítě)

- vyřizování objednávek a příprava expedice

- správa e-shopu (propojen s IS ABRA)

- práce s webem

- analýzy obchodní činnosti a administrativy

- skladové hospodářství
Co od vás očekáváme
Co by Vám nemělo chybět:

- min. SŠ/VŠ vzdělání (administrativa, ekonomie nebo příbuzné obory)

- praxi v administrativě (znalost IS ABRA velkou výhodou), nebo zkušenost se systémem Helios či POHODA

- výborná znalost češtiny a dobrá znalost angličtiny (B1 - především psaná forma)

- pokročilá znalost MS Office, Outlook, IS ABRA (nebo Helios, POHODA)

- obchodní a organizační talent, výborné komunikační schopnosti

- spolehlivost, flexibilita, odolnost vůči stresu a orientace na výsledky

- řidičský průkaz sk. B – vítán
Co vám nabízíme
Co Vám nabízíme:

- mzdu: 30 000 - 50 000 Kč/měsíčně dle Vašich zkušeností

- HPP na plný pracovní úvazek

- odměny, provize a bonusy při prodeji

- kancelář na Praze 4

- flexibilní příchody a odchody, občasný HO

- nástup: ihned

- zajímavou a kreativní práci se zavedenými zahraničními partnery

- spolupráci s technologiemi světových lídrů: HID Global / FARGO, PRIMERA / DTM Print

- stabilní prostředí – firma fungující více než 33 let na trhu

- možnost profesního růstu v přátelském a fungujícím týmu

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: B-Active s.r.o.
    Lokalita: Praha
    Odvětví práce: Administrativa
    Pracovní pozice: Máš zkušenosti s účetním systémem a administrativou? Hledáme TĚ! :)
    Směnnost práce Plný
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 30 000 - 50 000 Kč
    Nabídka přidána: 9. 10. 2025
    Pracovní pozice aktivní
    Požadavky na kandidáta
    Min. vzdělání Středoškolské
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Máš zkušenosti s účetním systémem a administrativou? Hledáme TĚ! :): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Máš zkušenosti s účetním systémem a administrativou? Hledáme TĚ! :)?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 30 000 - 50 000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy B-Active s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Máš zkušenosti s účetním systémem a administrativou? Hledáme TĚ! :) ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě B-Active s.r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa
0.1210