Marketingový pracovník/pracovnice

Ústí nad Labem
  • Směnnost: Jednosměnný provoz
  • Min. požadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
  • Počet pracovních míst: 1
  • Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazekPracovní poměr - zkrácený úvazek
  • Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
  • Nabízená mzda: 31 200 - 33 280 Kč/měsíc

?Požadavky:
" Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
" Český jazyk úroveň C1 (úřední jazyk)
" Angličtina na úrovni minimálně B2
" Schopnost psaní i mluvení bez pravopisných a stylistických chyb.
" Výborné dovednosti v českém i anglickém jazyce pro tvorbu tiskových zpráv, článků, odpovědí na dotazy médií a dalších textů.
" Reprezentativní a profesionální vystupování.
" Zkušenost s online a offline marketingem, zvláště v oblasti digitálních kampaní a komunikace na sociálních sítích.
" Znalost marketingových a analytických nástrojů (Google Analytics, Facebook Business Suite, Canva, WordPress).
" Základní grafické schopnosti a zkušenosti s editací foto a video materiálů.
" Schopnost připravit a spravovat obsah na webových stránkách a profilech fakulty na sociálních sítích (Facebook, LinkedIn, Instagram).
Osobnostní vlastnosti:
" Samostatný a zodpovědný přístup, vizuální a estetické cítění.
" Schopnost pracovat v týmu a přicházet s kreativními nápady na popularizaci fakulty.
" Flexibilita a schopnost efektivního plánování času.
" Řidičský průkaz skupiny B.
Hlavní Odpovědnosti:
" Vytváření a implementace komunikační strategie fakulty pro vnější i vnitřní komunikaci s jasně definovanými cílovými skupinami a efektivními způsoby komunikace.
" Správa marketingových kampaní na podporu náboru studentů a prezentaci výzkumných projektů.
" Tvorba a distribuce propagačních materiálů jako brožury, letáky, plakáty a reklamní předměty.
" Aktualizace webových stránek s novinkami a aktuálními informacemi.
" Správa a rozvoj profilů fakulty na sociálních sítích, monitoring zpětné vazby.
" Plánování, organizace a propagace fakultních akcí (Dny otevřených dveří, Noc vědců, Gaudeamus, exkurze, semináře, workshopy).
" Monitoring účinnosti PR a marketingových aktivit, analýza výsledků kampaní a doporučení pro zlepšení budoucích strategií.

" Pracovní doba: Flexibilní, možnost částečného home-office.
" Kariérní růst a vzdělávání: Možnost školení a kurzů, účasti na workshopech a pracovních stážích.
" Pracovní prostředí: Moderní a příjemné zázemí s možností zaměstnaneckého stravování , Pluxee karta, příspěvek na penzijní připojištění, univerzitní knihovna, rekreační objekt Bukovina
Informace o výběrovém řízení a kritériích výběru:
" Výběrové řízení proběhne fyzicky.
" Uchazeč na VŘ stručně představí své dosavadní profesní působení a nastíní vize v případě zaměstnání na daném pracovišti.
" Zadavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit, a to i bez udání důvodu.

Přihlášky s profesním životopisem, kopií (či scanů) dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání, návrh nápadů/námětů, jak zlepšit PR fakulty s ohledem na aktuálně dostupné kanály v rozsahu max. jedné strany A4, čestné prohlášení o bezúhonnosti zasílejte do 19. 09. 2025 na zaměstnanecký odbor UJEP v Ústí nad Labem, Pasteurova 1, 400 96 Ústí nad Labem; e-mail: email:

Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerát
    13 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Marketingový pracovník/pracovnice: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Marketingový pracovník/pracovnice?

Práce je nabízena v lokalitě Ústí nad Labem.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 31 200 - 33 280 Kč/měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Marketingový pracovník/pracovnice ve městě Ústí nad Labem? Pošlete svůj životopis firmě Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem ještě dnes.
0.1759