📝 Podrobnosti o nabídce práce
Informace
Chcete mít v rukou kvalitu a spokojenost našich zákazníků? Domluvíte se anglicky? Hledáte opravdovou výzvu? Tuto pozici obsazujeme poprvé, takže si budete moci tvořit vlastní procesy, pravidla, a ukázat nám, že vy na to máte!
Jako MANAŽER ZÁKAZNICKÉ SPOKOJENOSTI A REKLAMAČNÍHO AUDITU budete vést tým specialistů, kteří zajišťují rychlé a efektivní řešení záručních reklamací. Vaše práce je zásadní pro zlepšování kvality výrobků na základě dat a udržení nejvyšších standardů služeb.
Přidejte se k mezinárodní výrobní firmě, kde ceníme inovace a týmovou práci.
Děláme high-tech výrobu technologicky náročných komponent a zařízení pro tepelnou techniku a ventilaci. * Vedení, rozvoj a motivace týmu specialistů
* Efektivní řízení procesu záručních reklamací
* Analýza dat k identifikaci trendů a příčin
* Těsná spolupráce s výrobou na zlepšování kvality
* Zajištění dodržování standardů a auditu procesů
* Pravidelné reportování výsledků a optimalizace efektivity
Co od vás očekáváme
* SŠ/VŠ vzdělání technického směru
* Praxe min. 3 roky ve výrobním, servisním či kvalitářském prostředí
* Prokazatelná zkušenost s řízením týmu a záručními procesy/reklamacemi
* Silná orientace na kvalitu, data a analytické řešení problémů
* Plynulá komunikace v češtině a angličtině
* Vynikající vedoucí a organizační dovednosti.
Co vám nabízíme
* Férovou mzdu
* 25 dní volna
* Příspěvek na zdraví a volný čas
* Příspěvek na dojíždění
* Možnost výuky angličtiny
* Firemní kantýna
* Nástup možný: ihned/ dle dohody
* Lokalita: Mikulov
-
Lokalita: Mikulov
-
Směnnost: Plný, Zkrácený
-
Nástup: IHNED
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Mikulov.
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Nabídku zveřejnila firma Advantage Consulting, s.r.o..
👉 Jaká je směnnost?
Směnnost: Plný, Zkrácený.
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.
👉 Jaké jsou požadavky?
- Min. vzdělání: Základní