Manažer B2B týmu - kancelářské potřeby (50-60 000 Kč)
* zkušenost s vedením lidí a obchodem (zákaznickým servisem) v rychloobrátce, zaměření není důležité (ideálně kancelářské potřeby nebo retail)
* starost o významné partnery společnosti
* koordinace týmů podřízených (cca 15 lidí)
* tvorba marketingových analýz a obchodních strategií
* kooperace při tvorbě produktového portfolia
* účast na marketingových akcích a veletrzích
* zapojení se do denních činností (vyřizování objednávek, příjem zboží, expedice a hlídání termínu odeslání)
* reporting vedení společnosti
Nabídka: Chcete pracovat na pozici MANAŽER TÝMU PARTNERSKÉHO PRODEJE v Brně pro jednoho z největších dodavatelů papíru, kancelářských a školních potřeb a obalového materiálu v České republice? Máte praxi v oblasti obchodu a zkušenosti s vedením týmu pracovníků?
Pak hledáme právě Vás!!!
Hledáme zkušeného člověka na pozici:
MANAŽER B2B TÝMU - KANCELÁŘSKÉ POTŘEBY
* zázemí stabilní společnosti
* 13. a 14. mzda
* zajímavé mzdové ohodnocení a bonusy
* možnost odborného a profesního rozvoje
* místo pracoviště: Brno Vídeňská
Požadavky: * min. SŠ vzdělání
* zkušenosti na obdobné pozici v podobném segmentu
* znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
* řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
* dravost, stresu odolnost, komunikativnost
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Advantage Consulting, s.r.o. - Brno Lokalita: Brno-město Pracovní pozice: Manažer B2B týmu - kancelářské potřeby (50-60 000 Kč) Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 6. 11. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Manažer B2B týmu - kancelářské potřeby (50-60 000 Kč): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Manažer B2B týmu - kancelářské potřeby (50-60 000 Kč)?
Práce je nabízena v lokalitě Brno-město.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Advantage Consulting, s.r.o. - Brno.