📍 Pardubický kraj💰 40 000 Kč - 45 000 Kč🏢 Advantage Consulting, s.r.o.

📝 Podrobnosti o nabídce práce

Náplň práce

  • Administrativní zajištění expedice hotových výrobků
  • Příjem výrobků třetích stran na sklad
  • Kontrola dodávek podle dodacích listů a faktur
  • Objednávání přepravy, komunikaci s dopravci a koordinaci nakládky
  • Kontrola správného počtu expedovaných kusů a spolupráci při inventurách
  • Revize dat v systému SAP (kmenová data, balicí instrukce, nastavení)
  • Spolupráce s ostatními odděleními, zejména výrobou, plánováním a prodejem



Požadujeme

  • Středoškolské vzdělání
  • Komunikativní znalost angličtiny
  • Ochotu pracovat ve dvousměnném provozu
  • Znalost práce s počítačem (SAP výhodou)



Nabízíme

  • Stravování: výběr z osmi teplých jídel včetně české i japonské kuchyně, zdravé varianty a polévky
  • Volno: 25 dní dovolené
  • Benefity: měsíční příspěvek do on-line benefitního systému (penzijní spoření, kultura, sport, wellness, atd.).
  • MultiSport karta
  • Moderní prostředí: čistá, klimatizovaná výroba s nejmodernějšími technologiemi
  • Výhodný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky
  • Lokalita: Pardubice



  • 📍
    Lokalita: Pardubický kraj
  • 📆
    Nástup: IHNED
  • ❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět

    👉 Kde je tato práce?

    Práce je v lokalitě Pardubický kraj.

    👉 Kdo na tuto pozici nabírá?

    Nabídku zveřejnila firma Advantage Consulting, s.r.o..

    👉 Kdy je nástup?

    Nástup je od IHNED.

Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
0.1189