📝 Podrobnosti o nabídce práce
Náplň práce
- Administrativní zajištění expedice hotových výrobků
- Příjem výrobků třetích stran na sklad
- Kontrola dodávek podle dodacích listů a faktur
- Objednávání přepravy, komunikaci s dopravci a koordinaci nakládky
- Kontrola správného počtu expedovaných kusů a spolupráci při inventurách
- Revize dat v systému SAP (kmenová data, balicí instrukce, nastavení)
- Spolupráce s ostatními odděleními, zejména výrobou, plánováním a prodejem
Požadujeme
- Středoškolské vzdělání
- Komunikativní znalost angličtiny
- Ochotu pracovat ve dvousměnném provozu
- Znalost práce s počítačem (SAP výhodou)
Nabízíme
- Stravování: výběr z osmi teplých jídel včetně české i japonské kuchyně, zdravé varianty a polévky
- Volno: 25 dní dovolené
- Benefity: měsíční příspěvek do on-line benefitního systému (penzijní spoření, kultura, sport, wellness, atd.).
- MultiSport karta
- Moderní prostředí: čistá, klimatizovaná výroba s nejmodernějšími technologiemi
- Výhodný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky
- Lokalita: Pardubice
-
Lokalita: Pardubický kraj
-
Nástup: IHNED
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Pardubický kraj.
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Nabídku zveřejnila firma Advantage Consulting, s.r.o..
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!