L3 Technical Support / Aplikační podpora - 2 dny HO

Máte zkušenosti z oblasti technické či aplikační podpory (L2/L3) a hledáte novou pracovní výzvu?
Pro společnost, která vyvíjí software pro dopravní odvětví, hledáme posilu do týmu na pozici L3 Technical Support / Aplikační podpora.
Těšit se můžete na technické výzvy, spolupráci s vývojáři a možnost dále rozvíjet své znalosti v oblasti IT podpory.
Jste připraveni na další krok ve své kariéře? Kontaktujte nás – těšíme se na spolupráci s vámi!
Náplň práce:
* Analýza a řešení složitých incidentů
* Vyhledávání chyb v logách a databázích
* Úzká spolupráce s vývojáři a architekty
* Komunikace se zákazníky
* Testování softwaru a příprava testovacích prostředí
Požadujeme:
* SŠ / VŠ vzdělání v technickém oboru
* Minimálně 2 roky praxe na pozici technické / aplikační podpory (L2, L3) nebo v obdobné IT roli
* Znalost práce s logy a databázemi SQL (select dotazy)
* Zkušenost s testováním softwaru
* Výhodou – znalost CRM systému
Nabízíme:
* Home office až 2 dny po zaučení
* Pružná pracovní doba
* 5 týdnů dovolené
* Finanční příspěvky – MultiSportka, stravování, životní a penzijní pojištění
* Odměny / bonusy
* Pravidelné teambuildingové aktivity
* Vzdělávací kurzy
* Občerstvení na pracovišti
Vzdělání:
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Mzda:
60 000–80 000 Kč/měsíc
Práce L3 Technical Support / Aplikační podpora - 2 dny HO: Často kladené otázky
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 80000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Jobs Contact Personal, s.r.o..