Koordinátorka firemního chodu - pravá ruka jednatele

Pro našeho klienta, přední českou vzdělávací a poradenskou společnost zaměřenou na veřejnou správu i soukromý sektor, hledáme vhodné kandidáty na pozici Koordinátorka firemního chodu – pravá ruka jednatele.
Náplň práce:
* Organizovat a zajišťovat chod kanceláře, učebny, zasedačky a zázemí
* Komunikovat s pronajímateli a dodavateli služeb
* Připravovat podklady pro účetního, komunikovat s úřady a spravovat datové schránky
* Podílet se na přípravě měsíčních výplat
* Starat se o klienty vzdělávací části firmy a komunikovat se školiteli
* Poskytovat základní technickou podporu v elektronické části firmy
* Spravovat databáze CRM
* Koordinovat agendu s jednatelem společnosti a pomáhat mu s plánováním a řízením úkolů
Požadujeme:
* SŠ vzdělání
* Praxi na obdobné pozici – zkušenosti s administrativou a organizací
* Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost a schopnost poradit si v nečekaných situacích
* Výborné organizační dovednosti a time management
* Uživatelskou znalost MS Office a MS Teams (CRM výhodou)
* Schopnost zajistit plynulý chod týmu a kontrolovat výsledky
* Ochotu se učit a řešit různorodé úkoly
* Základní povědomí o účetnictví (podklady pro účetního, výplaty)
--strong--Nabízíme:--/strong--
* Spolupráci formou OSVČ
* Různorodou práci – od provozu kanceláře po podporu vedení
* Příjemné pracovní prostředí
* Blízkou spolupráci s jednatelem a možnost ovlivnit chod firmy
* Flexibilní pracovní dobu
* Kombinaci práce v kanceláři (3 – 4 dny) a z domova (1 – 2 dny týdně)
* Mobilní telefon a notebook
* Vzdělávací kurzy a školení
* Firemní akce
* Dog - friendly office
* Místo výkonu práce: Praha 2 – Vinohrady
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
--strong--Benefity--/strong--
* Mobilní telefon
* Notebook
* Flexibilní začátek/konec pracovní doby
* Vzdělávací kurzy, školení
* Možnost občasné práce z domova
* Firemní akce
* Dog-friendly office
Vzdělání:
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Pozice:
Pracovník back office, Referent, Administrativní pracovník, Office manager
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek, Práce na ŽL
Mzda:
40 000–50 000 Kč/měsíc
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. Lokalita: Praha Pracovní pozice: Koordinátorka firemního chodu - pravá ruka jednatele Směnnost práce Plný úvazek/Práce na ŽL Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 50000 Kč Nabídka přidána: 9. 9. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Koordinátorka firemního chodu - pravá ruka jednatele: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Koordinátorka firemního chodu - pravá ruka jednatele?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 50000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy PŘEDVÝBĚR.CZ a.s..