Koordinátor zákaznických objednávek
Náplň práce
- Zpracování zákaznických požadavků a jejich zadávání do systému
- Plánování a koordinace vývozů podle požadavků zákazníků
- Správa údajů v zákaznických portálech
- Spolupráce s dopravci a interní logistickou sítí
- Dohled nad stavem zásob a zajištění plynulého toku materiálu
- Komunikace napříč firmou – výroba, plánování, kvalita i nákup
- Podílení se na řešení nestandardních situací a reklamací
- Příprava dokumentace k vývozu zboží (např. celní podklady)
- Tvorba přehledů a hodnocení zákaznického servisu pro vedení
- Podpora při interních auditech
Požadujeme
- Máte SŠ vzdělání
- Domluvíte se anglicky – ústně i písemně (NJ je výhodou)
- Umíte pracovat v MS Office (hlavně Excel)
- Umíte řešit situace s rozvahou a zůstat klidní i pod tlakem
- Máte dobrý přístup k zákazníkům a umíte komunikovat napříč týmy
- Výhodou praxe z oblasti logistiky nebo zákaznického servisu
Nabízíme
- 25 dní dovolené
- 3 dny sick days
- Příspěvek na stravu
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Příspěvek na dopravu
- Zaměstnanecké tarify
- Kariérní růst
- Místo výkonu práce: Rokycany
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Advantage Consulting, s.r.o. Lokalita: Plzeňský kraj Pracovní pozice: Koordinátor zákaznických objednávek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 40 000 - 45 000 Kč / měsíc Nabídka přidána: 16. 5. 2025
Pracovní pozice aktivní
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Koordinátor zákaznických objednávek: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Koordinátor zákaznických objednávek?
Práce je nabízena v lokalitě Plzeňský kraj.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 40 000 - 45 000 Kč / měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Advantage Consulting, s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Koordinátor zákaznických objednávek ve městě Plzeňský kraj?
Pošlete svůj životopis firmě Advantage Consulting, s.r.o. ještě dnes.