Koordinátor zákaznických objednávek
* Zpracování zákaznických požadavků a jejich zadávání do systému
* Plánování a koordinace vývozů podle požadavků zákazníků
* Správa údajů v zákaznických portálech
* Spolupráce s dopravci a interní logistickou sítí
* Dohled nad stavem zásob a zajištění plynulého toku materiálu
* Komunikace napříč firmou – výroba, plánování, kvalita i nákup
* Podílení se na řešení nestandardních situací a reklamací
* Příprava dokumentace k vývozu zboží (např. celní podklady)
* Tvorba přehledů a hodnocení zákaznického servisu pro vedení
* Podpora při interních auditech
Nabídka: Máte dobré organizační schopnosti, umíte komunikovat a vyhovuje Vám práce v prostředí logistiky a výroby? Baví vás hledat řešení, být v kontaktu se zákazníky a koordinovat procesy od objednávky až po expedici? Pokud jsou Vaše odpovědi ANO, pošlete nám svůj životopis.
Stabilní společnost hledá posilu na pozici KOORDINÁTOR ZÁKAZNICKÝCH OBJEDNÁVEK!
* 25 dní dovolené
* 3 dny sick days
* Příspěvek na stravu
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Příspěvek na dopravu
* Zaměstnanecké tarify
* Kariérní růst
* Místo výkonu práce: Rokycany
Požadavky: * Máte SŠ vzdělání
* Domluvíte se anglicky – ústně i písemně (NJ je výhodou)
* Umíte pracovat v MS Office (hlavně Excel)
* Umíte řešit situace s rozvahou a zůstat klidní i pod tlakem
* Máte dobrý přístup k zákazníkům a umíte komunikovat napříč týmy
* Výhodou praxe z oblasti logistiky nebo zákaznického servisu
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Plzeň-město Pracovní pozice: Koordinátor zákaznických objednávek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 16. 5. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Koordinátor zákaznických objednávek: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Koordinátor zákaznických objednávek?
Práce je nabízena v lokalitě Plzeň-město.