Koordinátor zákaznických objednávek

Plzeň-město


* Zpracování zákaznických požadavků a jejich zadávání do systému

* Plánování a koordinace vývozů podle požadavků zákazníků

* Správa údajů v zákaznických portálech

* Spolupráce s dopravci a interní logistickou sítí

* Dohled nad stavem zásob a zajištění plynulého toku materiálu

* Komunikace napříč firmou – výroba, plánování, kvalita i nákup

* Podílení se na řešení nestandardních situací a reklamací

* Příprava dokumentace k vývozu zboží (např. celní podklady)

* Tvorba přehledů a hodnocení zákaznického servisu pro vedení

* Podpora při interních auditech


Nabídka: Máte dobré organizační schopnosti, umíte komunikovat a vyhovuje Vám práce v prostředí logistiky a výroby? Baví vás hledat řešení, být v kontaktu se zákazníky a koordinovat procesy od objednávky až po expedici? Pokud jsou Vaše odpovědi ANO, pošlete nám svůj životopis.

Stabilní společnost hledá posilu na pozici KOORDINÁTOR ZÁKAZNICKÝCH OBJEDNÁVEK!

* 25 dní dovolené

* 3 dny sick days

* Příspěvek na stravu

* Příspěvek na penzijní připojištění

* Příspěvek na dopravu

* Zaměstnanecké tarify

* Kariérní růst

* Místo výkonu práce: Rokycany


Požadavky: * Máte SŠ vzdělání

* Domluvíte se anglicky – ústně i písemně (NJ je výhodou)

* Umíte pracovat v MS Office (hlavně Excel)

* Umíte řešit situace s rozvahou a zůstat klidní i pod tlakem

* Máte dobrý přístup k zákazníkům a umíte komunikovat napříč týmy

* Výhodou praxe z oblasti logistiky nebo zákaznického servisu



Odpovědět na inzerát
    8 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Koordinátor zákaznických objednávek: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Koordinátor zákaznických objednávek?

Práce je nabízena v lokalitě Plzeň-město.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Koordinátor zákaznických objednávek ve městě Plzeň-město? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1016