Koordinátor zákaznické podpory
Informace
Chceš se podílet na růstu e-shopů, které expandují do zahraničí? Baví tě cizí jazyky, komunikace a hledání efektivních řešení? Pokud máš organizační schopnosti a rád/a pracuješ s lidmi, hledáme právě tebe!
Připoj se k nám, rozšiř naše řady a získej zkušenosti v dynamickém a atraktivním oboru profesionálních služeb pro e-shopy. Máme kanceláře v centru Brna, jen 100 metrů od náměstí Svobody, a nabízíme flexibilní pracovní podmínky, které ti umožní sladit práci s osobním životem.
Proč právě NK Expand?
- Jsme dynamická marketingová agentura, která se specializuje na expanzi e-shopů do zahraničí a poskytování outsourcované profesionální zákaznické podpory.
- Naše práce není nikdy nudná – každý den přináší nové pracovní výzvy i obchodní příležitosti.
- V našich kancelářích panuje dobrá a přátelská nálada, a to se odráží i v práci.
Co budeš dělat:
Starat se o naše operátory
- Koordinovat týmy operátorů v jednotlivých zemích (např. zajišťovat zástupy v době volna).
- Pomáhat řešit různé situace, jako je pomoc při nastavování aplikací, monitoring práce a dodržování SLA.
- Aktivně vyhledávat a školit nové operátory, poskytovat jim potřebné a aktuální informace a pravidelnou podporu.
- Odpovídat na dotazy, přepínat telefonní klapky aj.
- Vytvářet měsíční reporting jako podklad pro vyplácení mezd.
Komunikovat s klienty
- Pomáhat v celém procesu spouštění zákaznické podpory – zjištění potřeb klienta, zajištění technických požadavků (nastavení platforem pro zákaznickou podporu), vytvoření uživatelského manuálu pro operátory, školení operátů aj.
- Odpovídat na dotazy klientů ohledně práce našich operátorů nebo úrovni poskytované služby.
Co od vás očekáváme
Patříš mezi nás, pokud
- máš výborné organizační schopnosti, rád pracuješ v týmu, ale zvládáš práci i samostatně
- ovládáš angličtinu alespoň na úrovni B2 – bez ní se u nás neobejdeš
- umíš prioritizovat úkoly a efektivně řídit čas
- je na tebe spoleh a nenecháš ostatní kolegy na holičkách – co se dohodne, to platí
- máš smysl pro detail a umíš pracovat efektivně
- nebojíš se troubleshootingu – občas se věci prostě sejdou v jeden okamžik najednou
- chceš se učit nové věci a posunovat práci i kvalitu služeb dopředu
Co vám nabízíme
Co ti za to nabízíme?
- Kompletní onboarding – prací koordinátora tě provedeme krok za krokem
- Přátelský tým – u nás si všichni tykáme, rádi chodíme na společné obědy i pivo
- Pracovní úvazek – min. 30 hodin týdně, ideálně full-time
- Flexibilní pracovní podmínky – můžeš pracovat na DoPP, HPP nebo IČ
- Kanceláře v centru Brna – pohodlné pracovní prostředí, kde je vždy co dělat
- Stravenky, 25 dnů dovolené, MultiSport a řadu dalších benefitů
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: NK Expand s.r.o. Lokalita: Brno Odvětví práce: Administrativa Pracovní pozice: Koordinátor zákaznické podpory Směnnost práce Plný, Zkrácený Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 20. 5. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Koordinátor zákaznické podpory: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Koordinátor zákaznické podpory?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy NK Expand s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Brno - Administrativa