Koordinátor zákaznické podpory

Brno


Informace
Chceš se podílet na růstu e-shopů, které expandují do zahraničí? Baví tě cizí jazyky, komunikace a hledání efektivních řešení? Pokud máš organizační schopnosti a rád/a pracuješ s lidmi, hledáme právě tebe!

Připoj se k nám, rozšiř naše řady a získej zkušenosti v dynamickém a atraktivním oboru profesionálních služeb pro e-shopy. Máme kanceláře v centru Brna, jen 100 metrů od náměstí Svobody, a nabízíme flexibilní pracovní podmínky, které ti umožní sladit práci s osobním životem.

Proč právě NK Expand?

- Jsme dynamická marketingová agentura, která se specializuje na expanzi e-shopů do zahraničí a poskytování outsourcované profesionální zákaznické podpory.

- Naše práce není nikdy nudná – každý den přináší nové pracovní výzvy i obchodní příležitosti.

- V našich kancelářích panuje dobrá a přátelská nálada, a to se odráží i v práci.

Co budeš dělat:

Starat se o naše operátory

- Koordinovat týmy operátorů v jednotlivých zemích (např. zajišťovat zástupy v době volna).

- Pomáhat řešit různé situace, jako je pomoc při nastavování aplikací, monitoring práce a dodržování SLA.

- Aktivně vyhledávat a školit nové operátory, poskytovat jim potřebné a aktuální informace a pravidelnou podporu.

- Odpovídat na dotazy, přepínat telefonní klapky aj.

- Vytvářet měsíční reporting jako podklad pro vyplácení mezd.

Komunikovat s klienty

- Pomáhat v celém procesu spouštění zákaznické podpory – zjištění potřeb klienta, zajištění technických požadavků (nastavení platforem pro zákaznickou podporu), vytvoření uživatelského manuálu pro operátory, školení operátů aj.

- Odpovídat na dotazy klientů ohledně práce našich operátorů nebo úrovni poskytované služby.
Co od vás očekáváme
Patříš mezi nás, pokud

- máš výborné organizační schopnosti, rád pracuješ v týmu, ale zvládáš práci i samostatně

- ovládáš angličtinu alespoň na úrovni B2 – bez ní se u nás neobejdeš

- umíš prioritizovat úkoly a efektivně řídit čas

- je na tebe spoleh a nenecháš ostatní kolegy na holičkách – co se dohodne, to platí

- máš smysl pro detail a umíš pracovat efektivně

- nebojíš se troubleshootingu – občas se věci prostě sejdou v jeden okamžik najednou

- chceš se učit nové věci a posunovat práci i kvalitu služeb dopředu
Co vám nabízíme
Co ti za to nabízíme?

- Kompletní onboarding – prací koordinátora tě provedeme krok za krokem

- Přátelský tým – u nás si všichni tykáme, rádi chodíme na společné obědy i pivo

- Pracovní úvazek – min. 30 hodin týdně, ideálně full-time

- Flexibilní pracovní podmínky – můžeš pracovat na DoPP, HPP nebo IČ

- Kanceláře v centru Brna – pohodlné pracovní prostředí, kde je vždy co dělat

- Stravenky, 25 dnů dovolené, MultiSport a řadu dalších benefitů

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: NK Expand s.r.o.
    Lokalita: Brno
    Odvětví práce: Administrativa
    Pracovní pozice: Koordinátor zákaznické podpory
    Směnnost práce Plný, Zkrácený
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 20. 5. 2025
    Pracovní pozice aktivní
    Požadavky na kandidáta
    Min. vzdělání Středoškolské
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Koordinátor zákaznické podpory: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Koordinátor zákaznické podpory?

Práce je nabízena v lokalitě Brno.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy NK Expand s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Koordinátor zákaznické podpory ve městě Brno? Pošlete svůj životopis firmě NK Expand s.r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Brno - Administrativa
0.1130