📝 Podrobnosti o nabídce práce
Role koordinátora ve skladu je pro člověka, který umí držet věci pod kontrolou a zvládá komunikaci napříč týmem.
Pokud už máš nějakou zkušenost ve skladě a hledáš dlouhodobou spolupráci, kde se můžeš kariérně posunovat, tak čti dál!
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Co bude tvoje práce?
- Komunikace napříč provozem: dispečeři, vedoucí úseků, skladníci.
- Budeš pravou rukou vedoucího směny
- Koordinace dění na depu: vykládka vozidel, příjem, zpracování i příprava zásilek k expedici.
- Práce s technikou – čtečky, skenery, interní systémy (všechno tě naučíme).
- Organizace práce týmu podle aktuální situace.
- Lehčí administrativa.
Co od tebe očekáváme?
- Máš povědomí o práci ve skladu
- Ovládáš češtinu
- Výhodou bude, pokud už jsi pracoval na obdobné pozici
Co ti nabídneme?
- Základ mzdy 33 000 Kč + pravidelné měsíční bonusy 7 000 Kč
- Stravenky 130 kč/den, takže do mzdy ti měsíčně přijde v ČISTÉM cca 2 500 Kč
- 5 týdnů dovolené a 3 Sick Days
- Multisport kartu
- Možnost růstu a dalšího rozvoje
Těšíme se na tvůj životopis!
Nástup možný ihned.
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy a prémie
- Možnost kariérního růstu
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Možnost parkování
-
Lokalita: Hostivice
-
Nástup: IHNED
-
Firma: SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o.
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Hostivice.
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Tuto pracovní pozici nabízí firma SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o..
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!