Koordinátor týmu účetní agendy s AJ - OLOMOUC

Olomoucký, Olomouc


POPIS POZICE:

  • Koordinace a podpora týmu účetních.
  • Rozdělování úkolů, kontrola výstupů a dodržování termínů.
  • Spolupráce s ostatními odděleními při řešení otevřených pohledávek.
  • Sledování plateb, reporting a příprava podkladů pro vedení.


PROFIL KANDIDÁTA:

  • Praxi v účetnictví či financích.
  • Zkušenost s koordinací lidí nebo přirozené vůdčí schopnosti.
  • Znalost účetních principů a související legislativy.
  • Užití MS Excel a orientaci v ERP systémech.
  • Angličtinu na velmi dobré úrovni (pohovor v AJ - komunikace s nadřízeným v AJ)

NABÍZÍME:

  • Zajímavou práci v mezinárodním prostředí.
  • 25 dní dovolené + 2 dny volna navíc.
  • Denní stravné 110 Kč za směnu.
  • Flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova.
  • Příspěvky na penzijní či životní pojištění až 1 500 Kč.
  • Podporu volnočasových aktivit a talentových programů.
  • Zaměstnanecký akciový program a další benefity.

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: MANPOWER
    Lokalita: Olomouc
    Odvětví práce: Ekonomika, účetnictví, bankovnictví
    Pracovní pozice: Koordinátor týmu účetní agendy s AJ - OLOMOUC
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 4. 10. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Koordinátor týmu účetní agendy s AJ - OLOMOUC: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Koordinátor týmu účetní agendy s AJ - OLOMOUC?

Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy MANPOWER.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Koordinátor týmu účetní agendy s AJ - OLOMOUC ve městě Olomouc? Pošlete svůj životopis firmě MANPOWER ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Olomouc - Ekonomika, účetnictví, bankovnictví
0.1110