Koordinátor týmu účetní agendy s AJ - OLOMOUC

POPIS POZICE:
- Koordinace a podpora týmu účetních.
- Rozdělování úkolů, kontrola výstupů a dodržování termínů.
- Spolupráce s ostatními odděleními při řešení otevřených pohledávek.
- Sledování plateb, reporting a příprava podkladů pro vedení.
PROFIL KANDIDÁTA:
- Praxi v účetnictví či financích.
- Zkušenost s koordinací lidí nebo přirozené vůdčí schopnosti.
- Znalost účetních principů a související legislativy.
- Užití MS Excel a orientaci v ERP systémech.
- Angličtinu na velmi dobré úrovni (pohovor v AJ - komunikace s nadřízeným v AJ)
NABÍZÍME:
- Zajímavou práci v mezinárodním prostředí.
- 25 dní dovolené + 2 dny volna navíc.
- Denní stravné 110 Kč za směnu.
- Flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova.
- Příspěvky na penzijní či životní pojištění až 1 500 Kč.
- Podporu volnočasových aktivit a talentových programů.
- Zaměstnanecký akciový program a další benefity.
Odpovědět na inzerát
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Práce Koordinátor týmu účetní agendy s AJ - OLOMOUC: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Koordinátor týmu účetní agendy s AJ - OLOMOUC?
Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy MANPOWER.
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Koordinátor týmu účetní agendy s AJ - OLOMOUC ve městě Olomouc?
Pošlete svůj životopis firmě MANPOWER ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Olomouc - Ekonomika, účetnictví, bankovnictví
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Olomouc - Ekonomika, účetnictví, bankovnictví