Koordinátor týmu účetní agendy s AJ - Olomouc

Olomouc


Koordinace a podpora týmu účetních.

Rozdělování úkolů, kontrola výstupů a dodržování termínů.

Spolupráce s ostatními odděleními při řešení otevřených pohledávek.

Sledování plateb, reporting a příprava podkladů pro vedení.


Nabídka: Zajímavou práci v mezinárodním prostředí.

25 dní dovolené + 2 dny volna navíc.

Denní stravné 110 Kč za směnu.

Flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova.

Příspěvky na penzijní či životní pojištění až 1 500 Kč.

Podporu volnočasových aktivit a talentových programů.

Zaměstnanecký akciový program a další benefity.

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.


Požadavky:

Praxi v účetnictví či financích.

Zkušenost s koordinací lidí nebo přirozené vůdčí schopnosti.

Znalost účetních principů a související legislativy.

Užití MS Excel a orientaci v ERP systémech.

Angličtinu na velmi dobré úrovni (pohovor v AJ - komunikace s nadřízeným v AJ)



  • Podrobné informace o nabídce práce
    Lokalita: Olomouc
    Pracovní pozice: Koordinátor týmu účetní agendy s AJ - Olomouc
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 3. 10. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Koordinátor týmu účetní agendy s AJ - Olomouc: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Koordinátor týmu účetní agendy s AJ - Olomouc?

Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Koordinátor týmu účetní agendy s AJ - Olomouc ve městě Olomouc? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1343