Koordinátor týmu účetní agendy s AJ - Olomouc
Koordinace a podpora týmu účetních.
Rozdělování úkolů, kontrola výstupů a dodržování termínů.
Spolupráce s ostatními odděleními při řešení otevřených pohledávek.
Sledování plateb, reporting a příprava podkladů pro vedení.
Nabídka: Zajímavou práci v mezinárodním prostředí.
25 dní dovolené + 2 dny volna navíc.
Denní stravné 110 Kč za směnu.
Flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova.
Příspěvky na penzijní či životní pojištění až 1 500 Kč.
Podporu volnočasových aktivit a talentových programů.
Zaměstnanecký akciový program a další benefity.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Požadavky:
Praxi v účetnictví či financích.
Zkušenost s koordinací lidí nebo přirozené vůdčí schopnosti.
Znalost účetních principů a související legislativy.
Užití MS Excel a orientaci v ERP systémech.
Angličtinu na velmi dobré úrovni (pohovor v AJ - komunikace s nadřízeným v AJ)
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Olomouc Pracovní pozice: Koordinátor týmu účetní agendy s AJ - Olomouc Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 3. 10. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Koordinátor týmu účetní agendy s AJ - Olomouc: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Koordinátor týmu účetní agendy s AJ - Olomouc?
Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.