Koordinátor správy nemovitostí (až 50.000 Kč) #2643

Brno-město


• Každodenní komunikace s klienty – e-mailem, telefonicky i osobně (v češtině i angličtině)

• Uzavírání a správa nájemních smluv (ubytování, parkovací místa a minisklady)

• Evidence klientů, aktualizace databází, správa dokumentace

• Administrativní podpora týmu – fakturace, objednávky, archivace

• Koordinace přípravy volných pokojů a spolupráce s úklidem a techniky

• Spolupráce při správě budov, hlášení závad, operativní řešení situací

• Práce s nástroji MS Office (Word, Excel, Outlook)




Nabídka: • Stabilní zaměstnání v zavedené společnosti

• Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv

• Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání

• Pracovní doba v pátek pouze do 13:00

• Služební automobil pro pracovní účely, mobilní telefon

• Stravenky od 3. měsíce

• 20 dní dovolené

• Zajímavá a pestrá pracovní náplň

• Firemní akce a večírky

• Práce v Brně / výborná dopravní dostupnost s možností parkování




Požadavky: • SŠ vzdělání (ekonomický, administrativní nebo technický směr výhodou)

• Dobré komunikační schopnosti a profesionální vystupování

• Znalost anglického jazyka na úrovni běžné komunikace – e-mail, telefon, osobní kontakt

• Pokročilá práce na PC (MS Office)

• Zodpovědnost, samostatnost, organizační schopnosti

• Zájem o oblast realit, správy majetku a zákaznický servis

• Praxe na obdobné pozici výhodou




Poznámka: Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Nabídka je také vhodná pro: asistentka nákupu, práce na nákupním oddělení, referent nákupu, operativní nákup, nákupčí, strategický nákup, práce Brno, administrativní pracovník, office manager, back office, front office, administrativa Brno, práce v Brně,, zákaznický servis, zákaznická podpora, referentka obchodu, práce na obchodním oddělení,…

Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!

}

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Lokalita: Brno-město
    Pracovní pozice: Koordinátor správy nemovitostí (až 50.000 Kč) #2643
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 40000 - 50000 Kč za měsíc
    Nabídka přidána: 15. 8. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    5 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Koordinátor správy nemovitostí (až 50.000 Kč) #2643: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Koordinátor správy nemovitostí (až 50.000 Kč) #2643?

Práce je nabízena v lokalitě Brno-město.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 40000 - 50000 Kč za měsíc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Koordinátor správy nemovitostí (až 50.000 Kč) #2643 ve městě Brno-město? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.2337