Koordinátor prodeje a zákaznických zakázek (50 - 55.000 Kč)

Pardubice


* Budete řídit kompletní proces prodejních zakázek od začátku až do konce

* Budete analyzovat prodejní data, připravovat reporting a vyhodnocovat dopad zákaznických požadavků na zásoby

* V systému SAP povedete objednávky a dohlédnete na jejich správné zpracování

* Zapojíte se do tvorby kontrolních mechanismů v SAP, budete navrhovat zlepšení a nastavovat interní postupy

* V úzké spolupráci s technickým, výrobním i obchodním oddělením budete definovat kroky potřebné k realizaci zákaznických zakázek

* Převezmete odpovědnost za přípravu a vedení přiděleného projektu

* Budete komunikovat se zákazníky, řešit jejich urgentní požadavky a podílet se na fakturaci


Nabídka: Budete stát uprostřed dění mezi zákazníky a výrobou. Každý den budete řídit důležité zakázky, analyzovat data a přetavovat požadavky klientů do konkrétních kroků, které povedou k jejich spokojenosti. Díky vám budou projekty hladce běžet, procesy budou mít řád a výsledky se okamžitě projeví. Získáte možnost ovlivňovat fungování systému, navrhovat zlepšení a spolupracovat s týmy napříč celou společností. Vaše práce bude dynamická, zodpovědná a především viditelná.

Pozice je určena jako zástup za rodičovskou dovolenou!

* Pravidelné možnosti HO

* Stravování: výběr z osmi teplých jídel včetně české i japonské kuchyně, zdravé varianty a polévky

* Příplatky: za noční směny

* Volno: 25 dní dovolené

* Benefity: měsíční příspěvek do on-line benefitního systému (penzijní spoření, kultura, sport, wellness, atd.).

* MultiSport karta

* Přesčasy: vždy proplaceny nebo možnost náhradního volna

* Moderní prostředí: čistá, klimatizovaná výroba s nejmodernějšími technologiemi

* Výhodný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky

* Lokalita: Pardubice


Požadavky: * Vzdělání ekonomického nebo technického směru se základy ekonomie, VŠ výhodou

* Schopnost aktivní komunikace v angličtině, němčina je výhodou

* Zkušenost se SAP nebo jiným ERP systémem vítána

* Dobrou znalost práce s MS Office (Word, Excel)

* Silné komunikační dovednosti, samostatnost, pečlivost, analytické myšlení a zodpovědnost



  • Podrobné informace o nabídce práce
    Lokalita: Pardubice
    Pracovní pozice: Koordinátor prodeje a zákaznických zakázek (50 - 55.000 Kč)
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 9. 9. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Koordinátor prodeje a zákaznických zakázek (50 - 55.000 Kč): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Koordinátor prodeje a zákaznických zakázek (50 - 55.000 Kč)?

Práce je nabízena v lokalitě Pardubice.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Koordinátor prodeje a zákaznických zakázek (50 - 55.000 Kč) ve městě Pardubice? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1475