KOORDINÁTOR NÁKUPU S ANGLIČTINOU (M/Ž)

Třebíč
  • Směnnost: Jednosměnný provoz
  • Min. požadované vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
  • Počet pracovních míst: 1
  • Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
  • Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: OZP na vozíku (bezbariérový přístup)OZP s maximálně 2. stupněm invalidityZdravé osoby
  • Nabízená mzda: 35 000 - 43 000 Kč/měsíc

Vhodné i pro OZZ.

KDO JSME:
" Jsme moderní nadnárodní firma působící v širokém spektru odvětví - automotive, steel či engineering.
" Pracujeme v moderních prostorách kanceláře zasazené v renovovaném komplexu Borovina.
" Staneš se součástí zkušeného týmu, po boku budeš mít seniorní kolegy i Team Leadera.
" Svoboda a volnost - stejně jako naše technologie a procesy, tak i naše firemní kultura jde s dobou - po zapracování úplně v pohodě pracuješ, dle domluvy, vzdáleně.
" Firemní kultura - naše hodnoty jsou provázány s naší prací tj. odvahou, respektem a ambicemi.
" Forma spolupráce - hledáme spolupráci na celý úvazek
" Benefity - 5 týdnů dovolené, home office, flexibilita a svoboda, zvýhodněná síť pro zaměstnance a jejich rodiny, elektronické stravenky, jazykové vzdělávání, nadstandardně vybavené kanceláře s relax room, ovoce, výborná káva a spousta dobrot v kuchyňce, pravidelné i spontánní firemní a týmové akce.

KOHO HLEDÁME:
" Úroveň znalostí: Ideálně pokud již máš nějakou zkušenost s komunikací s dodavatelem
" Min. dosažené vzdělání je SŠ zakončená maturitní zkouškou.
" Ke své práci budeš potřebovat dobrou znalost MS Office - zejména Excelu, pokud máš zkušenosti se SAP, je to velká výhoda.
" Domluvíš se anglicky, němčina je velkou výhodou, nikoliv podmínkou.
" Přestože už za sebou něco máš, tak se chceš pořád učit a makat na sobě,baví tě pracovat v týmu, sdílet své zkušenosti a spolupracovat.
" Rodina je pro nás důležitá, podporujeme flexibilní rozvržení pracovní doby.

CO TĚ ČEKÁ:
" Komunikace s dodavateli a dalšími kolegy napříč společností
" Zajištění hladkého průběhu doručení vzorků od dodavatelů v rámci daného projektu
" Zadávání a správa dat ohledně dodaných vzroků a dílů v programu SAP.
" Administrativní podpora pro další týmy v BENTELER Group.
" Tvorba procesní dokumentace, manuálů.

MŮŽETE SE TĚŠIT NA:
" Otevřenou a podporující firemní kulturu.
" Možnost se dále rozvíjet, růst a profilovat se v rámci našich interních přesunů.

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ:
Nejprve ti zavoláme a nasdílíme si představy a očekávání obou stran.
1. kolo (45 min) probíhá většinou osobně (pokud jsi zdaleka, potkáme se přes Teams), tady se seznámíš s Team Leaderem týmu a HR. Zpětnou vazbu obdržíš přibližně do 2 týdnů. Pokud postoupíš, čeká tě druhé kolo.
2. kolo (45 - 60 min) probíhá většinou online, s vedoucím ze zahraniční pobočky, druhou možností je setkání s našemi manažery, součástí setkání, pokud je osobní je pak meet the team, během kterého nakoukneš pod pokličku oddělení a potkáš se s kolegy. Zpětnou vazbu obdržíš přibližně do 2 týdnů.
Během celého procesu výběrového řízení máš možnost zeptat se na cokoliv spojeného s prací, firemní kulturou a pozicí.

Nástup: dle dohody

Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce KOORDINÁTOR NÁKUPU S ANGLIČTINOU (M/Ž): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce KOORDINÁTOR NÁKUPU S ANGLIČTINOU (M/Ž)?

Práce je nabízena v lokalitě Třebíč.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 35 000 - 43 000 Kč/měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy BENTELER Business Services CZ s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici KOORDINÁTOR NÁKUPU S ANGLIČTINOU (M/Ž) ve městě Třebíč? Pošlete svůj životopis firmě BENTELER Business Services CZ s.r.o. ještě dnes.
0.0967