Koordinátor nákupu materiálu a služeb (m/ž)

Praha


Informace
Lidl již více než 20 let patří k nejžádanějším a nejstabilnějším zaměstnavatelům v maloobchodě v České republice. V současné době působí značka Lidl ve 32 zemích. Na český trh jsme vstoupili v roce 2003 a od té doby jsme se rozrostli na více než 320 prodejen a 6 logistických center. Náš #teamlidl tvoří více než 12 000 zaměstnanců v oblasti provozu, skladu i administrativy.

Jak bude vypadat váš den?

- organizování nákupu materiálu a služeb

- realizování nákupních aktivit dle platných pravidel

- vyhledávání a výběr dodavatelů

- vyjednávání s dodavateli o podmínkách jejich plnění

- dohlížení na plnění smluvních podmínek ze strany dodavatelů

- zalistovávání dodavatelů do nákupních systémů ve spolupráci s kolegy

- analyzování dat souvisejících s nákupem a na jejich základě navrhování optimalizace

- komunikace s kolegy z německé centrály
Co od vás očekáváme
Jste pro nás vhodným kandidátem/-tkou, pokud:

- máte minimálně SŠ vzdělání s maturitou

- se dorozumíte v německém, nebo anglickém jazyce (min. úroveň B1)

- MS Office/Google Workspace máte na pokročilé úrovni

- jste zodpovědný/á vůči zadaným úkolům

- máte analytické myšlení

- jste pečlivý/á, samostatný/á a důsledný/á

- komunikace vás baví a jste schopen/na argumentace

- máte zápal do nových aktivit
Co vám nabízíme
V rámci našeho systému odměňování zajišťujeme rovné mzdové podmínky napříč všemi pozicemi v naší společnosti.

- smlouvu na dobu neurčitou

- postupný nárůst dovolené z 25 dní až do výše 30 dní

- příspěvek na stravování v hodnotě 110 Kč za den

- systém Cafeterie - benefity podle vás (400 bodů/měsíc)

- MultiSport kartu včetně možnosti doprovodných karet

- Příspěvek 500 Kč měsíčně na penzijní připojištění po jednom roce ve společnosti

- podzimní příspěvek na podporu imunity

- příspěvek pro nastávající rodiče

- finanční dorovnání otcovské dovolené do plné výše mzdy

- hrazené volno pro rodiče prvňáčka v první školní den

- slevové nabídky u vybraných partnerů

- systém zapracování, odborného vzdělávání a možnost kariérního růstu

- kávu, čaj a vodu na pracovišti

- letní a vánoční týmové večeře

- startovné na závodech Run Tour zdarma

- sabbatical - možnost neplaceného volna po dobu až 3 měsíců

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Lidl Česká republika s.r.o.
    Lokalita: Praha
    Odvětví práce: Obchod a prodej
    Pracovní pozice: Koordinátor nákupu materiálu a služeb (m/ž)
    Směnnost práce Plný
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 9. 10. 2025
    Pracovní pozice aktivní
    Požadavky na kandidáta
    Min. vzdělání Středoškolské
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Koordinátor nákupu materiálu a služeb (m/ž): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Koordinátor nákupu materiálu a služeb (m/ž)?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Lidl Česká republika s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Koordinátor nákupu materiálu a služeb (m/ž) ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Lidl Česká republika s.r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Obchod a prodej
0.1097