Koordinátor logistiky a zákaznického servisu

Společnost, působící v oblasti zdravotnictví, která již několik let významně přispívá k rozvoji lékařského průmyslu, hledá do svého týmu asistenta/ku logistiky.
Pokud vás baví logistika a obchod a hledáte práci v menší, rodinné firmě - neváhejte a ozvěte se nám!
POPIS POZICE:- Zpracování objednávek zákazníků
- Fakturace zákazníkům
- Sledování servisních případů
- Objednávání zboží u dodavatelů
- Kontrola skladových zásob a zásob v skladu
- Komunikace s logistickými společnostmi
- Vyřizování stížností zákazníků
- Balení a expedice zboží
- Shromažďování účetních dokladů
PROFIL KANDIDÁTA:
- Relevantní pracovní zkušenosti z oblasti administrativy, obchodu, logistiky apod.
- Angličtina komunikativní úrovni (slovem i písmem - nadřízený je anglicky mluvící)
- Znalost Microsoft Office
NABÍZÍME:
- 5 dní dovolené navíc (25 dní)
- Sickdays
- Stravenky
- Flexibilní začátek a konec pracovní doby
- Příjemné pracovní prostředí v menší firmě
- Hezká kancelář na Praze 6
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Koordinátor logistiky a zákaznického servisu : Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Koordinátor logistiky a zákaznického servisu ?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy MANPOWER.
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Koordinátor logistiky a zákaznického servisu ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě MANPOWER ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa
Doprava a logistika
Zákaznický servis
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa
Doprava a logistika
Zákaznický servis