Koordinátor logistiky a zákaznického servisu

Společnost, působící v oblasti zdravotnictví, která již několik let významně přispívá k rozvoji lékařského průmyslu, hledá do svého týmu asistenta/ku logistiky.
Pokud vás baví logistika a obchod a hledáte práci v menší, rodinné firmě - neváhejte a ozvěte se nám!
POPIS POZICE:- Zpracování objednávek a faktur
- Komunikace se zákazníky (poskytování informací, řešení problémů)
- Komunikace s výrobci a objednávání zboží
- Příjem zboží na sklad (jedná se o malé a lehké produkty používané ve zdravotnictví, tj. nemusíte se bát, že byste přenášel/a těžké krabice)
- Kontrola stavu skladových zásob
- Komunikace s logistickými firmami
- Příprava statik a reportů
- Sběr účetních dokladů
- Ad - hoc úkoly týkající se podpory obchodu a logistiky
PROFIL KANDIDÁTA:
- Relevantní pracovní zkušenosti z oblasti administrativy, obchodu, logistiky apod.
- Angličtina komunikativní úrovni (slovem i písmem - nadřízený je anglicky mluvící)
- Znalost Microsoft Office
NABÍZÍME:
- 5 dní dovolené navíc (25 dní)
- Sickdays
- Stravenky
- Flexibilní začátek a konec pracovní doby
- Příjemné pracovní prostředí v menší firmě
- Hezká kancelář na Praze 6
5 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Koordinátor logistiky a zákaznického servisu : Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Koordinátor logistiky a zákaznického servisu ?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy MANPOWER.
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Koordinátor logistiky a zákaznického servisu ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě MANPOWER ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa
Doprava a logistika
Zákaznický servis
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa
Doprava a logistika
Zákaznický servis