Koordinátor/ka zakázky v personální agentuře -možnost part time
Informace
- Stanete se motorem hladkého chodu svěřených zakázek a provozů. Budete dirigovat tým zaměstnanců tak, aby vše šlapalo podle představ našich klientů. Denně budete v kontaktu nejen s nimi, ale také s mistry výrobních linek – jejich přání a požadavky budete znát jako své boty.
- Vaším úkolem bude mít přehled o docházce i výkonu lidí, pružně řešit absence a zajistit, že na každé směně bude správný počet zaměstnanců. Nebojíte se hodnotit pracovní morálku, umíte řešit přání i problémy týmu a v případě potřeby jednáte rychle.
- Součástí vaší práce bude také vedení školení nových uchazečů v oblasti BOZP, PO a OŽP, včetně ověření jejich manuální zručnosti. Vaše reporty a podklady pro mzdy budou vždy připravené včas a na firemních poradách budete mít prostor podělit se o své postřehy.
Co od vás očekáváme
- Ochotu pracovat na zkrácený úvazek (detaily probereme osobně)
- Minimálně středoškolské vzdělání
- Zkušenosti s vedením lidí, výhodou je praxe z výroby, skladu či logistiky
- Uživatelskou znalost PC a MS Office (hlavně Excel a Outlook)
- Znalost prostředí personální agentury výhodou
- Organizační schopnosti, samostatné rozhodování, kreativní myšlení
- Časovou flexibilitu, mobilitu a chuť se učit nové věci
- Odolnost vůči stresu, schopnost řešit výzvy a přicházet s vlastními nápady
- Výhodou je také základní znalost AJ, RJ nebo UKR a orientace v zákoníku práce
- Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
- Ochotu 1x týdně být na centrále v Pardubicích
Co vám nabízíme
- Hlavní pracovní poměr (HPP)
- Moderní a pohodlné zázemí stabilní společnosti
- Finanční ohodnocení podle vašich zkušeností – fixní mzda + motivující prémie
- Možnost dosáhnout na nadstandardní mzdu – záleží jen na vás!
- Kariérní růst
- Notebook, mobilní telefon
- Příspěvek na stravování
- 5 týdnů dovolené
- Nástup možný dle dohody
Chcete být součástí týmu, kde vaše práce bude mít viditelný dopad? Ozvěte se nám!
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: SIMIX GROUP s.r.o. Lokalita: Krupka Odvětví práce: Administrativa Pracovní pozice: Koordinátor/ka zakázky v personální agentuře -možnost part time Směnnost práce Plný Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 30 000 Kč - 35 000 Kč Nabídka přidána: 20. 6. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Koordinátor/ka zakázky v personální agentuře -možnost part time: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Koordinátor/ka zakázky v personální agentuře -možnost part time?
Práce je nabízena v lokalitě Krupka.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy SIMIX GROUP s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Krupka - Administrativa