Koordinátor/ka zakázky v personální agentuře -možnost part time
Nabídka:
Požadavky: Hledáme dynamického koordinátora/ku provozu – buďte klíčovým článkem našeho týmu!
Co vás u nás čeká?
• Stanete se motorem hladkého chodu svěřených zakázek a provozů. Budete dirigovat tým zaměstnanců tak, aby vše šlapalo podle představ našich klientů. Denně budete v kontaktu nejen s nimi, ale také s mistry výrobních linek – jejich přání a požadavky budete znát jako své boty.
• Vaším úkolem bude mít přehled o docházce i výkonu lidí, pružně řešit absence a zajistit, že na každé směně bude správný počet zaměstnanců. Nebojíte se hodnotit pracovní morálku, umíte řešit přání i problémy týmu a v případě potřeby jednáte rychle.
• Součástí vaší práce bude také vedení školení nových uchazečů v oblasti BOZP, PO a OŽP, včetně ověření jejich manuální zručnosti. Vaše reporty a podklady pro mzdy budou vždy připravené včas a na firemních poradách budete mít prostor podělit se o své postřehy.
Jaké znalosti a dovednosti oceníme?
• Ochotu pracovat na zkrácený úvazek (detaily probereme osobně)
• Minimálně středoškolské vzdělání
• Zkušenosti s vedením lidí, výhodou je praxe z výroby, skladu či logistiky
• Uživatelskou znalost PC a MS Office (hlavně Excel a Outlook)
• Znalost prostředí personální agentury výhodou
• Organizační schopnosti, samostatné rozhodování, kreativní myšlení
• Časovou flexibilitu, mobilitu a chuť se učit nové věci
• Odolnost vůči stresu, schopnost řešit výzvy a přicházet s vlastními nápady
• Výhodou je také základní znalost AJ, RJ nebo UKR a orientace v zákoníku práce
• Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
• Ochotu 1x týdně být na centrále v Pardubicích
Co nabízíme na oplátku?
• Hlavní pracovní poměr (HPP)
• Moderní a pohodlné zázemí stabilní společnosti
• Finanční ohodnocení podle vašich zkušeností – fixní mzda + motivující prémie
• Možnost dosáhnout na nadstandardní mzdu – záleží jen na vás!
• Kariérní růst
• Notebook, mobilní telefon
• Příspěvek na stravování
• 5 týdnů dovolené
• Nástup možný dle dohody
Chcete být součástí týmu, kde vaše práce bude mít viditelný dopad? Ozvěte se nám!
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: SIMIX GROUP Lokalita: Krupka Pracovní pozice: Koordinátor/ka zakázky v personální agentuře -možnost part time Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 20. 6. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Koordinátor/ka zakázky v personální agentuře -možnost part time: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Koordinátor/ka zakázky v personální agentuře -možnost part time?
Práce je nabízena v lokalitě Krupka.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy SIMIX GROUP.