Koordinátor/ka zakázky v personální agentuře -možnost part time

Brno
Najděte si práci či brigádu na portálu JenPráce.cz! Každý den aktuální nabídky v České republice i zahraničí.


Co bude Váš denní chleba:

Odpovědnost za zabezpečení plynulého chodu svěřených zakázek / provozů.
Koordinace výkonu práce zaměstnanců v souladu s požadavky klienta.
Průběžný kontakt a včasné sdílení pracovních informací.
Komunikace s mistry výrobních linek, zjišťování jejich potřeb a požadavků.
Kontrola a správná evidence docházky a práce zaměstnanců na své směně (trvalý přehled o zaměstnancích).
Zajišťování náhrady za nepřítomné zaměstnance, zjišťování požadavků na počty zaměstnanců na směně.
Průběžné hodnocení pracovní morálky zaměstnanců.
Řešení požadavků zaměstnanců, denní komunikace se všemi zaměstnanci na směně, zjišťování problémů a žádostí, podle potřeby okamžité řešení.
Provádění školení uchazečů o zaměstnání v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP), požární ochrany (PO) a ochrany životního prostředí (OŽP) a dále zabezpečování realizace testu manuální zručnosti pro nové uchazeče.
Předávání podkladů pro zpracování mezd.
Účast na firemních poradách, denní příprava stručných reportů.

Co od Vás očekáváme:

Ochota pracovat na směny - bude upřesněno při osobním setkáním.
Min. SŠ vzdělání
Aktivní znalost práce s PC, uživatelská znalost MS OFFICE- primárně Excel, Outlook
Zkušenost práce s lidmi – velkou výhodou praxe z výrobního provozu, sklady, logistika, ...
Znalost činností / procesů přímo z prostředí agentury práce je velkou výhodou.
Organizační dovednosti, samostatné rozhodování, kreativní myšlení, časová flexibilita a mobilita.
Ochota učit se.
Odolnost vůči stresu, dovednost zvládat náročné situace, schopnost přicházet s vlastním řešením mimořádných situací.
Alespoň základní znalost AJ nebo RJ nebo UKR výhodou.
Základní znalost zákoníku práce výhodou.
ŘP. sk. B – aktivní řidič.

minimálně 1x týdně přítomnost na centrále v Pardubicích.

Co Vám můžeme nabídnout:

práce na HPP
Kvalitní sociální zázemí společnosti.
Finanční ohodnocení odpovídající Vaší praxi a zkušenostem. Fixní mzda + variabilní (prémiové) motivační složky. Možnost nadstandardní mzdy, bude záležet na Vás.
Možnost kariérního růstu.
Notebook a telefon, služební automobil, další technické vybavení podle potřeby.
Nástup: dohodou.

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: SIMIX GROUP s.r.o.
    Lokalita: Brno
    Pracovní pozice: Koordinátor/ka zakázky v personální agentuře -možnost part time
    Směnnost práce fulltime
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 15. 5. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Koordinátor/ka zakázky v personální agentuře -možnost part time: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Koordinátor/ka zakázky v personální agentuře -možnost part time?

Práce je nabízena v lokalitě Brno.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy SIMIX GROUP s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Koordinátor/ka zakázky v personální agentuře -možnost part time ve městě Brno? Pošlete svůj životopis firmě SIMIX GROUP s.r.o. ještě dnes.
0.1112