📝 Podrobnosti o nabídce práce

Informace
Hledáme spolehlivé a zodpovědné kolegyně a kolegy na pozici: Koordinátor(ka) zakázek pro společnost zabývající se úklidem.
Náplň práce:
- Koordinace zaměstnanců při realizaci zakázek a jejich aktivní zapojení do pracovního procesu
- Pravidelný reporting nadřízenému a poskytování podrobností provoznímu manažerovi
- Pomoc při auditech a zajištění shody s interními a externími předpisy
- Řešení operativních problémů a zajištění hladkého průběhu zakázek
- Udržování efektivní komunikace mezi týmy a zajištění vysoké kvality služeb
- Aktivní spolupráce se zaměstnanci, včetně občasného úklidu
Co od vás očekáváme
- Zkušenosti s úklidem vítáme nejsou však povinností
- Výborné organizační a komunikační schopnosti
- Schopnost pracovat pod tlakem a efektivně řešit problémy
- Řidičský průkaz sk. B (PŘÍSPĚVEK NA DOPRAVU)!!!!
Co vám nabízíme
- Zkrácený úvazek - 4h práce denně, PO až PÁ - nepravidelná pracovní doba (cca 6:00-10:00)
- Mzdové ohodnocení 15 000 Kč/měsíc, + příspěvek na dopravu 1 000 Kč
- Dovolenou navíc po odpracovaných letech
- Permanentky do ZOO Praha, Aquapark Kladno
-zaměstnanecké benefity.
Místo výkonu práce: Postřižín , Nástup od Ledna
-
Lokalita: Kralupy nad Vltavou
-
Nástup: IHNED
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Kralupy nad Vltavou.
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Nabídku zveřejnila firma HGS, a.s..
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.
👉 Jaké jsou požadavky?
- Min. vzdělání: Základní