Koordinátor/ka servisu

zpracování servisních zakázek a jejich evidence v systému
každodenní telefonická komunikace se zákazníky a přijímání jejich požadavků
plánování a vysílání servisních techniků na opravy
přeskladňování a vychystávání náhradních dílů pro techniky (součástí je i manipulace s materiálem a drobná fyzická práce)
spolupráce s externími partnery (např. Datart) a koordinace servisních procesů
péče o administrativní chod pobočky a úzká spolupráce se skladem i týmem techniků
Požadujeme:
organizační schopnosti a samostatnost
komunikativnost a profesionální vystupování
základní znalost práce na PC (MS Office)
ochotu učit se a zapojit se do chodu pobočky
dobrou fyzickou kondici pro práci s materiálem
Nabízíme:
stabilní pracovní prostředí v české společnosti s tradicí
přátelský kolektiv a podporu při zaučení
příjemné pracovní prostředí a férový přístup
odpovídající mzdové ohodnocení a benefity
možnost profesního růstu
Vzdělání:
SŠ s maturitou
Pozice:
Pracovník back office, Asistentka, Obchodní referent, Specialista logistiky
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Mzda:
35 000–45 000 Kč/měsíc
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Orienta Czech s.r.o. Lokalita: Praha Pracovní pozice: Koordinátor/ka servisu Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 45000 Kč Nabídka přidána: 25. 9. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Koordinátor/ka servisu: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Koordinátor/ka servisu?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 45000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Orienta Czech s.r.o..