Koordinátor/ka objednávek a podpora klientů

Ostrava
Najděte si práci či brigádu na portálu JenPráce.cz! Každý den aktuální nabídky v České republice i zahraničí.


Máte již zkušenost s pozicí v zákaznickém servisu? Umíte anglicky? Bavila by Vás správa objednávek a zajišťování komunikace s obchodními partnery? Pak je tato nabídka přesně pro Vás.
Hledáme zkušeného a proaktivního Koordinátora/ku objednávek, který bude mít na starost i podporu klientů. Připojíte se do týmu u našeho významného klienta.

co vás čeká?

  • kompletní zpracování a správa objednávek od B2B klientů.
  • aktivní komunikace se zákazníky (telefonicky i e-mailem) ohledně stavu objednávek, dostupnosti produktů a řešení případných nesrovnalostí.
  • správa a aktualizace zákaznických dat v interních systémech.
  • spolupráce s obchodním týmem a logistikou pro zajištění hladkého průběhu dodávek.
  • poskytování prvotřídní zákaznické péče a budování dlouhodobých vztahů.

co vám nabídneme

  • motivující finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem a dovednostem
  • roční bonusy
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na stravování
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • firemní akce
  • a mnoho dalšího…

co od vás očekáváme

  • zkušenost v oblasti zákaznického servisu, ideálně v B2B segmentu.
  • aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem.
  • dobré komunikační schopnosti.
  • znalost MS Office.
  • znalost CRM systémů (Oracle, SAP atd.) výhodou

jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.

Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.

Benefity


  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění


  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Randstad HR Solutions s.r.o.
    Lokalita: Ostrava
    Pracovní pozice: Koordinátor/ka objednávek a podpora klientů
    Směnnost práce fulltime
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 21. 7. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    8 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Koordinátor/ka objednávek a podpora klientů: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Koordinátor/ka objednávek a podpora klientů?

Práce je nabízena v lokalitě Ostrava.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Randstad HR Solutions s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Koordinátor/ka objednávek a podpora klientů ve městě Ostrava? Pošlete svůj životopis firmě Randstad HR Solutions s.r.o. ještě dnes.
0.1719