Koordinátor/ka kanceláře

Praha hl.m.


Hledáme proaktivní, spolehlivou a organizačně zdatnou osobnost na pozici Koordinátor/ka kanceláře, která zajistí hladký chod kanceláře a podpoří vedení i zaměstnance naší pobočky v Praze. Tato role je klíčová pro každodenní operativu, vnitrofiremní komunikaci i plánování akcí a návštěv vrcholového vedení.

Co bude naplní Vaší práce?

-

Plánování a organizace teambuildingových a společenských akcí pro zaměstnance

- Koordinace účasti na externích akcích (např. charitativní běhy, Prague Pride apod.)

-

Zajištění ubytování, dopravy a další logistiky pro návštěvy ze zahraničí

-

Správa a aktualizace interních komunikačních kanálů (SharePoint, newsletter, kalendář akcí, interní TV apod.)

-

Koordinace návštěv seniorního vedení.

-

Příprava a rozesílání pravidelného interního newsletteru

- Nákup kancelářského vybavení

-

Péče o zasedací místnosti, kuchyňku a školící prostory

- Zajištění občerstvení pro schůzky

- Administrativní podpora vedení


Nabídka: - 5 týdnů dovolené

- dny osobního volna

- stravenky

- Cafeteria

- Multisport karta

- příspěvek na penzijní pojištění


Požadavky: -

Výborné organizační a komunikační schopnosti

-

Praktické zkušenosti s organizací akcí a event managementem výhodou

-

Čeština na úrovni rodilého mluvčího, pokročilá angličtina

- Pokročilá znalost MS Office

-

Schopnost plánovat a řešit více úkolů současně



Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Koordinátor/ka kanceláře: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Koordinátor/ka kanceláře?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 45000 - 50000 Kč za měsíc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Koordinátor/ka kanceláře ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1153