Koordinátor/ka back office agendy

Ostrava


Pečlivé vedení a správa docházkových záznamů zaměstnanců

Příprava pravidelných a přehledných reportů pro management

Tvorba podkladů a prezentací pro interní porady a jednání

Administrace objednávek dle aktuálních potřeb jednotlivých oddělení

Zpracování dokumentace související s realizací zakázek

Organizace ubytování pro zaměstnance při pracovních cestách či přesunech

Koordinace školení, vstupních procedur a přístupů do zákaznických areálů

Sledování a hlídání platnosti školení a certifikací

Aktivní komunikace s externími partnery a dodavateli

Zajištění hladkého a efektivního chodu kanceláře


Nabídka: Stabilní zázemí zavedené společnosti, která si váží svých lidí

Klidné a přívětivé pracovní prostředí – žádný rušivý open space

Přátelský kolektiv a osobní přístup – u nás nejste jen číslo

Rychlá a srozumitelná rozhodnutí – jsme pružní, ne korporát

Po roce možnost smlouvy na dobu neurčitou

25 dní dovolené + celozávodní volno přes Vánoce

Sick days pro případy, kdy to prostě nejde

Moderní pracovní vybavení – notebook i telefon jsou samozřejmostí

Pravidelné půlroční bonusy a odměny za mimořádné výsledky

Jednou ročně teambuilding na horách (lyžaři i nelyžaři vítáni)

Grilovačky a další firemní akce několikrát ročně

Vitamínové balíčky pro podporu imunity

Možnost výuky anglického jazyka přímo na pracovišti

Nástup dle domluvy – klidně hned

Hledáme parťáka, který s námi zůstane

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.


Požadavky: Pro našeho váženého klienta hledáme precizní a spolehlivou posilu na klíčovou administrativní roli. Pokud vás baví organizace, máte cit pro detail a rádi držíte věci pevně v rukou, pozice Specialisty/ky podpory back office může být právě pro vás tou správnou příležitostí.

Do týmu hledáme spolehlivou a pečlivou posilu, která se nezalekne každodenní administrativní agendy a zvládne si práci dobře zorganizovat. Hledáme člověka, který:

SŠ vzdělání

zvládne komunikaci v angličtině při zařizování ubytování a jednoduché e-mailové korespondenci

je časově flexibilní a ochotný přizpůsobit se provozním potřebám

pracuje samostatně, s pečlivostí a smyslem pro detail

má dobré komunikační dovednosti a nebojí se interakce s kolegy ani externími partnery

má zkušenosti na obdobné pozici – výhodou, nikoliv podmínkou



  • Podrobné informace o nabídce práce
    Lokalita: Ostrava
    Pracovní pozice: Koordinátor/ka back office agendy
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 3. 6. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    13 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Koordinátor/ka back office agendy: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Koordinátor/ka back office agendy?

Práce je nabízena v lokalitě Ostrava.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Koordinátor/ka back office agendy ve městě Ostrava? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.0922