KOORDINÁTOR DIGITÁLNÍCH KAMPANÍ

Praha-centrum, Praha
Easy-práce.cz - Nabídka práce a volných pracovních míst

HLAVNÍ ODPOVĚDNOSTI
Denní operativa a učení:
• Sledování a sběr dat z digitálních kampaní podle stanovených procedur • Základní vyhodnocování kampaní • Příprava reportů a prezentací výsledků • Analýzy výsledků a návrhy optimalizací
Koordinace a týmová práce:
• Komunikace s jednotlivými specialisty na kampaních • Sledování deadlinů a průběhu projektů • Koordinace meetingů a update callů s týmem • Sestavování týmů pro nové projekty
Budgetová podpora:
• Sledování čerpání digitálních rozpočtů kampaní • Základní monitoring ROI a cost-effectiveness •Plánování rozpočtů • Kontrola fakturace a výdajů na jednotlivých kanálech
Praktické úkoly:
• Znalost nastavování základních kampaní v různých systémech • Testování nových přístupů • Dokumentace procesů a best practices • Podpora při prezentacích klientům

Požadujeme:
Vzdělání a základní zkušenosti:
• Vzdělání (jakékoli zaměření, preferováno ekonomické/marketingové) • 1-3 roky zkušeností v digitálním marketingu nebo příbuzné oblasti • Základní znalost Google Ads, Facebook Ads nebo jiných platforem • Ochota učit se a růst v roli
Technické znalosti (základní úroveň):
• Praktické zkušenosti s online marketingem, platformami (Meta, Google Ads, TikTok, apod.), analytikou a mediálními nástroji • Znalost MS Office na pokročilé úrovni • Základy práce s PPC kampaněmi nebo social media reklamou • Porozumění digitálním kanálům a jejich specifikům
Soft skills:
• Vynikající organizační schopnosti a smysl pro detail • Dobrá komunikace a schopnost týmové práce • Proaktivní přístup k řešení problémů • Schopnost multitaskingu a práce s prioritami • Ochota pracovat s rutinními úkoly i strategickými projekty
Osobnostní předpoklady:
• Chuť učit se novým nástrojům a procesům • Trpělivost s opakovanými úkoly a detailní prací • Ambice růst v oblasti digitálního marketingu • Pokora a ochota přijímat feedback • Spolehlivost při plnění úkolů
________________________________________
VÝHODOU BUDE
• Certifikace Google Ads nebo Facebook Blueprint (i základní) • Zkušenosti s e-commerce nebo online obchody • Znalost dalších analytických nástrojů (Data Studio, apod.) • Praktické zkušenosti s vedením menších projektů • Angličtina na komunikativní úr

Nabízíme:
• Startovní plat s možností rychlého růstu • Kariérní růst na pozici Senior Koordinátora • Práce na zajímavých projektech s různými klienty • Flexibilní pracovní doba a možnost home office, zkrácený úvazek v případě potřeby • Dynamický tým s přátelskou atmosférou

Vzdělání:
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Pozice:
Marketingový analytik, Specialista marketingu, Vkládání dat do počítače
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL
Mzda:
30 000–40 000 Kč/měsíc

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: SmartDORLAND, a.s.
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: KOORDINÁTOR DIGITÁLNÍCH KAMPANÍ
    Směnnost práce Plný úvazek/Zkrácený úvazek/Pr
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 40000 Kč
    Nabídka přidána: 18. 7. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce KOORDINÁTOR DIGITÁLNÍCH KAMPANÍ : Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce KOORDINÁTOR DIGITÁLNÍCH KAMPANÍ ?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 40000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy SmartDORLAND, a.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici KOORDINÁTOR DIGITÁLNÍCH KAMPANÍ ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě SmartDORLAND, a.s. ještě dnes.
0.1869