KOORDINÁTOR DIGITÁLNÍCH KAMPANÍ

HLAVNÍ ODPOVĚDNOSTI
Denní operativa a učení:
• Sledování a sběr dat z digitálních kampaní podle stanovených procedur • Základní vyhodnocování kampaní • Příprava reportů a prezentací výsledků • Analýzy výsledků a návrhy optimalizací
Koordinace a týmová práce:
• Komunikace s jednotlivými specialisty na kampaních • Sledování deadlinů a průběhu projektů • Koordinace meetingů a update callů s týmem • Sestavování týmů pro nové projekty
Budgetová podpora:
• Sledování čerpání digitálních rozpočtů kampaní • Základní monitoring ROI a cost-effectiveness •Plánování rozpočtů • Kontrola fakturace a výdajů na jednotlivých kanálech
Praktické úkoly:
• Znalost nastavování základních kampaní v různých systémech • Testování nových přístupů • Dokumentace procesů a best practices • Podpora při prezentacích klientům
Požadujeme:
Vzdělání a základní zkušenosti:
• Vzdělání (jakékoli zaměření, preferováno ekonomické/marketingové) • 1-3 roky zkušeností v digitálním marketingu nebo příbuzné oblasti • Základní znalost Google Ads, Facebook Ads nebo jiných platforem • Ochota učit se a růst v roli
Technické znalosti (základní úroveň):
• Praktické zkušenosti s online marketingem, platformami (Meta, Google Ads, TikTok, apod.), analytikou a mediálními nástroji • Znalost MS Office na pokročilé úrovni • Základy práce s PPC kampaněmi nebo social media reklamou • Porozumění digitálním kanálům a jejich specifikům
Soft skills:
• Vynikající organizační schopnosti a smysl pro detail • Dobrá komunikace a schopnost týmové práce • Proaktivní přístup k řešení problémů • Schopnost multitaskingu a práce s prioritami • Ochota pracovat s rutinními úkoly i strategickými projekty
Osobnostní předpoklady:
• Chuť učit se novým nástrojům a procesům • Trpělivost s opakovanými úkoly a detailní prací • Ambice růst v oblasti digitálního marketingu • Pokora a ochota přijímat feedback • Spolehlivost při plnění úkolů
________________________________________
VÝHODOU BUDE
• Certifikace Google Ads nebo Facebook Blueprint (i základní) • Zkušenosti s e-commerce nebo online obchody • Znalost dalších analytických nástrojů (Data Studio, apod.) • Praktické zkušenosti s vedením menších projektů • Angličtina na komunikativní úr
Nabízíme:
• Startovní plat s možností rychlého růstu • Kariérní růst na pozici Senior Koordinátora • Práce na zajímavých projektech s různými klienty • Flexibilní pracovní doba a možnost home office, zkrácený úvazek v případě potřeby • Dynamický tým s přátelskou atmosférou
Vzdělání:
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Pozice:
Marketingový analytik, Specialista marketingu, Vkládání dat do počítače
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL
Mzda:
30 000–40 000 Kč/měsíc
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: SmartDORLAND, a.s. Lokalita: Praha Pracovní pozice: KOORDINÁTOR DIGITÁLNÍCH KAMPANÍ Směnnost práce Plný úvazek/Zkrácený úvazek/Pr Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 40000 Kč Nabídka přidána: 18. 7. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce KOORDINÁTOR DIGITÁLNÍCH KAMPANÍ : Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce KOORDINÁTOR DIGITÁLNÍCH KAMPANÍ ?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 40000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy SmartDORLAND, a.s..