Koordinátor cestovní asistence s AJ, i pro absolventy

Praha
Najděte si práci či brigádu na portálu JenPráce.cz! Každý den aktuální nabídky v České republice i zahraničí.


O nás

Jsme GLOBAL ASSISTANCE a.s. a více než 20 let se staráme o to, aby každá rodina cítila klid a jistotu v náročných situacích. Snímáme tíhu nečekaných událostí. Jsme parťákem, který kryje záda, odborně i lidsky. V současnosti poskytujeme zdravotní asistenci v rámci celého světa a také asistenční služby pro domácnosti, právní asistenci, asistenční služby pro fleety a obchodní partnery. 

CO U NÁS BUDETE DĚLAT?

  • Přijímat hovory klientů a zajišťovat jim pomoc v rámci ČR i v zahraničí.
  • V rámci cestovní asistence pomáhat klientům v nouzi.
  • Telefonovat a zadávat data do interních systémů.
  • Budete mít pravidelný směnný provoz: krátký týden (směna ve středu a čtvrtek) a dlouhý týden (směna v pondělí a úterý, pátek až neděle), který vám měsíčně poskytne větší počet volných dní.
  • Pracovní doba je standardně od 7 hodin do 19 hodin, vždy v režimu krátkého a dlouhého týdne, ale můžeme se domluvit i na občasné posunutí pracovní doby.
  • Občas pracovat také o svátcích  i v noci (cca 3 směny měsíčně).

NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT?

  • Pokud jste absolventi, rádi vás zaškolíme. Rozvinete si nejen komunikační dovednosti.
  • Aktivní využití cizích jazyků a k tomu plně hrazené individuální jazykové kurzy s rodilým mluvčím.
  • Podpora v dalším vzdělávání - Seduo.
  • Příspěvek po zkušební době 15 000,– Kč.
  • Stravenky formou peněžního paušálu přímo do mzdy.
  • Multisport kartu za 150,-/měsíčně.
  • Příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění až ve výši Kč 2 000,– měsíčně.
  • Cestovní pojištění, lékař na telefonu, domácí a technická asistence.
  • Slevy na velké množství firemních produktů (pojištění majetku a motorových vozidel, půjčení auta, vedení účtu ČS).
  • Výborná káva každý den a svačinky 3x týdně.
  • Volné vstupenky do ZOO a do Aquaparku Čestlice.
  • Levnější volání a internet O2.
  • Nově zrekonstruované kanceláře, klimatizace,  polohovací stoly a ergonomická křesla.
  • Dny zdraví (kontrola znamének).
  • Týden proplacené dovolené navíc (po roce zaměstnání).
  • Smlouvu na dobu neurčitou a jistý finanční růst.

CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

  • Empatii, smysl pro týmovou práci a zájem o komunikaci po telefonu.
  • Řešení potřeb cestovatelů.
  • Znalost češtiny na úrovni rodilého mluvčího.
  • Znalost angličtiny na komunikativní úrovni nutná.
  • Dobré organizační schopnosti, profesionální nadhled a důslednost.

TĚŠÍME SE NA VÁS.



Benefity


  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Zvýhodněné půjčky
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dovolenou
  • Relax zóna
  • Občerstvení na pracovišti


  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: GLOBAL ASSISTANCE a.s.
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Koordinátor cestovní asistence s AJ, i pro absolventy
    Směnnost práce fulltime
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 30. 4. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Koordinátor cestovní asistence s AJ, i pro absolventy: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Koordinátor cestovní asistence s AJ, i pro absolventy?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy GLOBAL ASSISTANCE a.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Koordinátor cestovní asistence s AJ, i pro absolventy ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě GLOBAL ASSISTANCE a.s. ještě dnes.
0.1115