Podrobnosti o nabídce práce
Chtete pracovat se špičkovými aplikačními systémy?
Zajímají Vás podnikové informační systémy - ERP na světové TOP úrovni?
Máte chuť se dále vzdělávat a rozvíjet?
Těšit se můžete na práci se špičkovými aplikačními systémy v dynamickém kolektivu, průběžná školení a odborný růst, možnost kontaktu se zahraničními kolegy. Možnost získání mezinárodních certifikátů v oblasti IS/ERP.
Pokud máte zájem, čtěte dál......
Vaším úkolem bude implementace modulů v oblasti finace - účetnictví od analýzy, projektování, návrhu řešení až po implementace modulů podnikového IS na světové TOP TEN úrovni.
Budete mít zodpovědnost za svěřenou oblast implementace modulů účetnictví a finančního řízení (účetnictví, majetek, styk s bankami, controlling, pokladna atd.)., aktualizaci dokumentace, vlastní proces zavádění informačního systému, komunikaci s uživateli, údržbu a zabezpečování podpory uživatelů.
Popis
- uplatnění odborných zkušeností a manažerských schopností - práce v týmu konzultantů,
- člen řešitelského týmu v oblasti implementace IS/ERP,
- možnost odborného růstu v oboru špičkových IS/ERP,
- možnost částečného Home Office po zapracování ( cca 3-4 měsíce),
- mzda dle zkušeností v rozsahu cca 35.000,- - 50.000,- Kč dle úrovně odbornosti a celkových schopností plus prémie a bonusy za úspěšné projekty.
- nástup: dle dohody.
Nabídka benefitů:
- účinná pomoc při zapracování a zaškolení,
- služební počítač, služební telefon,
- práce v dobrém kolektivu odborníků, dlouhodobě tvořící úspěšnou IT společnost,
- možnost využívat home office,
- 5 týdnů dovolené,
- služební auto,
- finanční příspěvek na soukromé pojištění,
- finanční příspěvek na kurzy angličtiny,
- finanční příspěvek na odborné kurzy,
- možnost bezúročné půjčky na řešení bytových potřeb zaměstnance,
- příspěvek na aktivitu, ve které se angažují děti zaměstnance.
Požadujeme:
- VŠ/SŠ - vzdělání ekonomického zaměření,
- alespoň 2 letá praxe v účetnictví podniku, zkušenosti v implementaci informačního systému či podnikového software,
- znalost AJ na úrovni běžné odborné komunikace (plynné vyjadřování není úplně nezbytné),
- zkušenosti v oblasti procesů podnikových financí, ekonomiky a účetnictví,
- vítány zkušenosti v implementaci - zavádění IS,
- ochota cestovat v rámci ČR,
- schopnost prezentace - velmi dobré vystupování,
- ŘP skupina: B.
Konzultant/ka - moduly ERP Finance/účetnictví
-
Lokalita: Královéhradecký kraj
-
Mzda: 35 000 - 50 000 Kč
-
Směnnost: Hlavní pracovní poměr
-
Nástup: IHNED
-
Firma: PROFI-MEN, s.r.o.
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Královéhradecký kraj.
👉 Jaká je nabízená mzda?
Nabízená mzda je 35 000 - 50 000 Kč.
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Tuto pracovní pozici nabízí firma PROFI-MEN, s.r.o..
👉 Jaká je směnnost?
Směnnost: Hlavní pracovní poměr.
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.
👉 Jaké jsou požadavky?
- Min. vzdělání: Středoškolské
- Pracovní vztah: Plný
👉 Jaké jazyky jsou potřeba?
- komunikační znalost AJ: