Kontaktní osoba pro zákazníka (oddělení kvality)

Pro mezinárodní firmu v Písku hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici koordinátora zákaznického kontaktu v oddělení kvality.
POPIS POZICE:- řízení procesu reklamací, záručních reklamací
- komunikace se zákazníky, udržování vztahů
- analýza dat zákaznických portálů
- spolupráce s kolegy (z oddělení logistiky, výroby, designu a další)
- řízení procesu vzorkování nových výrobků
- spolupráce při auditech
PROFIL KANDIDÁTA:
- profesionalita - vystupovat jako představitel firmy směrem k zákazníkovi
- velmi dobré komunikační dovednosti
- zkušenosti se zákaznickým kontaktem alespoň 1 rok
- AJ na pokročilé úrovni - komunikace se zákazníkem
- znalost 8D reportu, Is- Is not analýza, analýza rizik
- znalost proces schvalování výrobních dílů - schválení k sériové výrobě
NABÍZÍME:
- moderní prostředí a technologie
- příspěvek na dopravu a stravování
- možnosti dalšího vzdělávání a posunu v rámci firmy
- smlouva na dobu neurčitou
11 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Práce Kontaktní osoba pro zákazníka (oddělení kvality): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Kontaktní osoba pro zákazníka (oddělení kvality)?
Práce je nabízena v lokalitě Písek.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy MANPOWER.
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Kontaktní osoba pro zákazníka (oddělení kvality) ve městě Písek?
Pošlete svůj životopis firmě MANPOWER ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Písek - Zákaznický servis
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Písek - Zákaznický servis