Kontaktní osoba pro zákazníka (oddělení kvality)
řízení procesu reklamací, záručních reklamací
komunikace se zákazníky, udržování vztahů
analýza dat zákaznických portálů
spolupráce s kolegy (z oddělení logistiky, výroby, designu a další)
řízení procesu vzorkování nových výrobků
spolupráce při auditech
Nabídka: moderní prostředí a technologie
příspěvek na dopravu a stravování
možnosti dalšího vzdělávání a posunu v rámci firmy
smlouva na dobu neurčitou
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Požadavky: Pro mezinárodní firmu v Písku hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici koordinátora zákaznického kontaktu v oddělení kvality.
profesionalita - vystupovat jako představitel firmy směrem k zákazníkovi
velmi dobré komunikační dovednosti
zkušenosti se zákaznickým kontaktem alespoň 1 rok
AJ na pokročilé úrovni - komunikace se zákazníkem
znalost 8D reportu, Is- Is not analýza, analýza rizik
znalost proces schvalování výrobních dílů - schválení k sériové výrobě
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Písek Pracovní pozice: Kontaktní osoba pro zákazníka (oddělení kvality) Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 21. 10. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Kontaktní osoba pro zákazníka (oddělení kvality): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Kontaktní osoba pro zákazníka (oddělení kvality)?
Práce je nabízena v lokalitě Písek.