Klientská podpora pro mezinárodní firmu v AJ - denní směna
Informace
Poskytování profesionální podpory B2B klientům ohledně procesování objednávek, cenových nabídek a konzultace katalogového portfolia.
Podpora stávajících i nových klientů v českém i anglickém jazyce
Práce s klientskou dokumentací v interním systému
Správa klientských objednávek pro jejich bezproblémové zpracování, poskytování informací ohledně skladových zásob
Kontrola termínů dodání pro zajištění vysoké kvality poskytovaných služeb
Komunikace s interními odděleními v rámci firmy v anglickém jazyce (distribuční centrum, celní oddělení, cenové oddělení)
Co od vás očekáváme
Vynikající znalost českého a anglického jazyka (další Evropské jazyky výhodou!)
Výborné organizační a komunikační dovednosti, dobrý time management
Ochota učit se novým věcem
Zodpovědnost
Zkušenost s klientským servisem z pozice recepční, pohostinství či obchodu jsou výhodou, ne však podmínkou
Co vám nabízíme
Plně hrazenou Multisport kartu
Práce od pondělí do pátku od 8 do 17
Podporovaný interní růst
Přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí
Možnost flexibilní pracovní doby
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: ADECCO spol. s r.o. Lokalita: Brno Odvětví práce: Administrativa Pracovní pozice: Klientská podpora pro mezinárodní firmu v AJ - denní směna Směnnost práce Plný Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 35 000 Kč - 45 000 Kč Nabídka přidána: 22. 5. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Klientská podpora pro mezinárodní firmu v AJ - denní směna: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Klientská podpora pro mezinárodní firmu v AJ - denní směna?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy ADECCO spol. s r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Brno - Administrativa