Klientská podpora pro mezinárodní firmu v AJ - denní směna
Poskytování profesionální podpory B2B klientům ohledně procesování objednávek, cenových nabídek a konzultace katalogového portfolia.
Podpora stávajících i nových klientů v českém i anglickém jazyce
Práce s klientskou dokumentací v interním systému
Správa klientských objednávek pro jejich bezproblémové zpracování, poskytování informací ohledně skladových zásob
Kontrola termínů dodání pro zajištění vysoké kvality poskytovaných služeb
Komunikace s interními odděleními v rámci firmy v anglickém jazyce (distribuční centrum, celní oddělení, cenové oddělení)
Nabídka: Plně hrazenou Multisport kartu
Práce od pondělí do pátku od 8 do 17
Podporovaný interní růst
Přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí
Možnost flexibilní pracovní doby
Požadavky: Vynikající znalost českého a anglického jazyka (další Evropské jazyky výhodou!)
Výborné organizační a komunikační dovednosti, dobrý time management
Ochota učit se novým věcem
Zodpovědnost
Zkušenost s klientským servisem z pozice recepční, pohostinství či obchodu jsou výhodou, ne však podmínkou
Poznámka: Máte zájem?
Odpovězte na inzerát a přiložte Váš anglický životopis!
Těším se na Vaši odpověď! :)
Martina Umlaufová, tel:
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Adecco Brno pobočka Lokalita: Brno Pracovní pozice: Klientská podpora pro mezinárodní firmu v AJ - denní směna Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 35000 - 45000 Kč za měsíc Nabídka přidána: 15. 5. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Klientská podpora pro mezinárodní firmu v AJ - denní směna: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Klientská podpora pro mezinárodní firmu v AJ - denní směna?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 35000 - 45000 Kč za měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Adecco Brno pobočka.