Key account manažer

Rtyně nad Bílinou

Do obchodního oddělení hledáme kolegu na pozici:  Key account manager

Jedná se o administrativní pozici v kanceláři, nejezdíte do terénu vyhledávat nové kontakty, ale komunikujete se stávajícími zákazníky (většinou z anglicky mluvících zemí). 

Vaše práce bude spočívat v plánování zakázek v našem informačním systému, zadávání požadavků pro týdenní výrobní plán.

Budete organizovat expedici objednávek a komunikovat s dopravci při vývozu zboží, to vše k uspokojení termínu dodání určeného zákazníkem. 

Dále budete řešit platební morálku zákazníků, sledovat stav zásob a hotové výroby. Budete spolupracovat při zavádění nových výrobků a podílet se na vysoké úrovni zákaznického servisu a spokojenosti zákazníka. 

Baví-li Vás tedy práce s čísly a administrativa, rádi komunikujete se zákazníky a máte zkušenosti s prací se zákazníky,  zvládáte MS Office  a máte angličtinu na pokročilé úrovni, neváhejte reagovat na inzerát. 

Všem našim zaměstnancům nabízíme:

  • 25 dní dovolené
  • 2 dny sick days
  • stravenkový paušál až 1300,- měsíčně
  • měsíční příspěvky na penzijní/životní pojištění do výše 1700,- dle odpracovaných let;
  • každoroční příspěvek na dovolenou/kulturu/sport ve výši 8 000,-
  • 13. mzdu


Požadavky


  • Práce s PC
  • Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B


Požadované jazyky



  • Angličtina
    (aktivní)

Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Key account manažer: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Key account manažer?

Práce je nabízena v lokalitě Rtyně nad Bílinou.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Czech Aerosol, a.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Key account manažer ve městě Rtyně nad Bílinou? Pošlete svůj životopis firmě Czech Aerosol, a.s. ještě dnes.
0.1277