Junior Účetní – Office Manager

O nás
BTL agentura s 20 letými zkušenostmi působící na českém a slovenském trhu, pracující pro silné nadnárodní společnosti a kvalitní značky. Aktivní projekty pro LG Eletronics CZ, British American Tabaco)
Jsme společnost, která nabízí různé možnosti, kde žádný den není stejný. Jsme velmi rychle expandující stabilní společnost, která má významné postavení ve svém segmentu na českém i slovenském trhu. (PS: Webovky máme aktuálně v rekonstrukci ?)
Hledáme superhrdinku kanceláře ?
Jsme moc fajn parta lidí, co dělá svou práci s chutí, a teď mezi sebe hledáme někoho, kdo se postará o to, aby nám to v kanceláři šlapalo jako hodinky. Hledáme šikovnou, organizačně zdatnou a usměvavou kolegyni, která zvládne všechno od objednání kávy, přes komunikaci s dodavateli, až po zaúčtování a vystavení faktur – a hlavně, bude s námi ráda trávit pracovní dny. Pokud máš ráda pořádek, víš, jak si věci zorganizovat, a nebojíš se komunikace, dej nám o sobě vědět!
Budeš pro nás
- Královna pořádku – uvítání návštěv, zásoba kávy a kontrola, zda showroom září čistotou.
- Strážkyně papírů – pošta, faktury, smlouvy… Nic se neztratí!
- Velitelka vozového parku – dohlíží na vozový park a na cesty svých kolegů
- Finanční mág – účetnictví ve spoluprací s externí účetní firmou, faktury, správa firemního účtu a komunikace s dodavateli
- Hlavní spojka s úřady – správa Datové schránky, BOZP, smlouvy, personální agenda, prostě papírové dobrodružství
- Organizační maestro – porady, schůzky, prezentace, hlídání termínů, úkolů a hlavní organizátorem firemních akcí ?
- Inventární inspektor – hlídá, aby bylo všeho dost, od kancelářských potřeb po kávu.
- Guru multitaskingu – každý den řeší cokoli, co firma potřebuje, od správy budovy po komunikaci s dodavateli.
Co od Tebe očekáváme a co bude výhodou?
- SŠ ekonomického směru
- Praxe v oblasti účetnictví (práce v Pohodě ?)
- Velmi dobrou znalost českého jazyka, písemný projev na výborné úrovni
- Velmi žádoucí je proaktivní přístup, příjemné vystupování a kultivovaný verbální projev
- Dobrá znalost MS Office s důrazem na Excel
- Pečlivost, samostatnost, odpovědnost, odolnost vůči stresu, profesionální a především loajální přístup
Na co se u nás můžete těšit?
- Stabilitu a jistotu práce na HPP na dobu neurčitou
- Příjemné pracovní prostředí, vše řešíme v klidu, rozvahou ? a notnou dávkou humoru
- Kanceláře v centru Prahy
- Služební telefon a notebook k soukromému užití
- Super benefity od slev na elektroniku, teambuildingové aktivity, přes domácí snídaně ?, po Homeoffici ?
- Pejsci vítáni, jiné zvířata jsme zatím nezkoušeli, ale zkus nás překvapit ?
Benefity
- Práce z domova
- Sickdays
- 13., případně 14. plat
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Kafetérie
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na mobilní tarif
- Přátelské prostředí
- Dog-friendly office
- Parkoviště
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: max.business.cz s.r.o. Lokalita: Praha Pracovní pozice: Junior Účetní – Office Manager Směnnost práce fulltime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 38.000 – 42.000 Kč Nabídka přidána: 3. 6. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Junior Účetní – Office Manager: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Junior Účetní – Office Manager?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 38.000 – 42.000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy max.business.cz s.r.o..