Junior Customer Service Specialist

Hledáme empatické, vstřícné a pro-zákaznické kolegyně/kolegy na naší zákaznickou podporu na pozici Junior Customer Service Specialist.
- Baví vás pomáhat lidem a řešit jejich výzvy s úsměvem?
- Chcete být oporou zákazníkům?
Pak jste u nás správně!
Přidejte se k našemu týmu zákaznické podpory v Allegro, kde je naším primárním záměrem pomoci zákazníkovi. Jsme tu pro lidi!
Co bude náplní vaší práce?
- Pomoc s doručenými zásilkami: Ať už jde o nedoručené, poškozené nebo nekompletní zásilky, budete tu, abyste zákazníkům poskytli řešení.
- Komplexní podpora: Poskytování informací o uživatelském prostředí Allegra, jak nakupovat na platformě, jak reklamovat u prodejců, a pomoc při řešení sporů s prodejci.
- Multikanálová komunikace: Komunikace s našimi zákazníky probíhá převážně pomocí e-mailu, chatu na webu Allegro a WhatsApp. Zákazník si navíc může objednat hovor a my mu zavoláme.
- Spolupráce napříč odděleními: Jako poradce budete úzce komunikovat s dalšími týmy, jako jsou kvalita, security a merchant oddělení, abyste zajistili nejlepší řešení.
Co u nás najdete a proč vás to bude bavit?
- Práce s posláním: Budete skutečně pomáhat zákazníkům a edukovat je.
- Nulový tlak na prodej: Na rozdíl od mnoha call center, u nás nejsme prodejní linka. Zaměřujeme se výhradně na podporu!
- Dynamické prostředí s širokým spektrem dotazů.
- Možnost učit se a rozvíjet své komunikační a řešitelské dovednosti.
Koho hledáme?
- Osobu s vynikajícími komunikačními schopnostmi a vysokou mírou empatie.
- Zájem o online nakupování a e-commerce prostředí.
- Schopnost pracovat s více komunikačními kanály.
- Spolehlivost a zodpovědnost.
- Pracovní doba: Pokrýváme zákazníky každý den PO - NE od 8:00 do 22:00. Směny jsou rozděleny na tři a to v tomto rozložení: 8 - 16:30, 11:30 - 20:00, 14:00 - 22:00.
Proč do toho jít?
- Celkem 29 dnů volna (20 dní dovolené, 5 dnů volna navíc, 3 sick days, Den dobrovolnictví) a k tomu ještě volno na ošetřování člena rodiny.
- Chceš splnit svůj tvůrčí nebo cestovatelský sen? Žádný problém, po roce si můžeš vzít sabbatical, tj. až měsíc volna navíc. A po dvou letech máš nárok dokonce na dva měsíce volna!
- Dostaneš stravenky, které můžeš využít ve spoustě skvělých podniků, nebo si můžeš vybrat stravenkový paušál .
- Záleží nám na zdraví našich zaměstnanců, proto nabízíme možnost získat kartu Multisport.
- Možnost Home Office
- Právě se Ti narodilo dítě nebo chceš doprovodit svou ratolest na jeho nebo její první školní den? Ve všem tě podpoříme!
- Našich zaměstnanců si vážíme, a proto pro ně máme odměnu za odpracované roky.
Kanceláře jsou na adrese: Českobratrská 3321/46, Ostrava Nordica Office
Připojte se k týmu, kde je pomoc zákazníkovi prioritou číslo jedna!
Pošlete nám svůj životopis a pojďme se potkat!
Benefity
- Dovolená navíc
- Firemní akce
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Přátelské prostředí
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Allegro Retail a.s. Lokalita: Ostrava Pracovní pozice: Junior Customer Service Specialist Směnnost práce fulltime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 23. 7. 2025
Pracovní pozice aktivní
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Práce Junior Customer Service Specialist: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Junior Customer Service Specialist?
Práce je nabízena v lokalitě Ostrava.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Allegro Retail a.s..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Junior Customer Service Specialist ve městě Ostrava?
Pošlete svůj životopis firmě Allegro Retail a.s. ještě dnes.