Podrobnosti o nabídce práce
Hledáme L1 Support pracovníka, který se zapojí do podpory nové aplikace. Jsi komunikativní? Máš zkušenosti se zákaznickou podporou nebo testováním aplikací? Nebojíš se být prvním kontaktem pro uživatele při řešení jejich problémů? Pak hledáme právě tebe!
- Přijímání hovorů, emailů a ticketů od uživatelů aplikace (primární telefonní komunikace)
- Zadávání interních incidentů skrze JIRA service desk
- Poskytování prvotního řešení problémů
- Monitoring odbavování incidentů
- Spolupráce s technickým týmem na opravách a údržbě aplikace
- Komunikace s uživateli a předávání informací dalším týmům podle potřeby
- Onsite docházka do pražských kanceláří na Praze 5
Výhodou
- Zkušenosti z L1 supportu
Jaké jsou benefity?
- Chceme tě dovést k vysněnému projektu a starat se o tebe v jeho průběhu
- Nabízíme dlouhodobou spolupráci při hledání toho správného projektu pro tebe
- Umožňujeme spolupráci jak na IČO, tak na HPP
- Pomůžeme ti rozvíjet se nejen na projektech ale také díky vzdělávacím a firemním akcím
- Jsme a budeme k tobě féroví – vždy ti předáme všechny informace, které získáme
Hledáme
- JIRA
- Česky - plynule
- Anglicky - domluvit se
- Úroveň: Junior
- SŠ Vzdělání
- VŠ Vzdělání
- VŠ student
IT support - nástup ihned, až 3500 Kč/MD
-
Lokalita: Praha
-
Mzda: 50 000 - 65 000 Kč / měsíc
-
Směnnost: Plný úvazek
-
Nástup: IHNED
-
Firma: Principal engineering s.r.o.
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda?
Nabízená mzda je 50 000 - 65 000 Kč / měsíc .
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Tuto pracovní pozici nabízí firma Principal engineering s.r.o..
👉 Jaká je směnnost?
Směnnost: Plný úvazek.
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.