Investiční referent - stavební technik

O nás
Odbor správy majetku v oblasti správy nemovitého majetku Krajského ředitelství policie kraje Vysočina
a) koordinuje a usměrňuje přípravu a realizaci stavebních investic a rekonstrukcí v rámci ředitelství,
b) odpovídá za uzavírání smluv ve vztahu k nájemcům a podnájemcům a správu těchto smluv zejména z hlediska jejich dodržování nájemci a podnájemci,
c) odpovídá za kompletní evidenci nemovitostí v rámci ředitelství a zajišťuje jejich inventarizaci,
d) odpovídá za sestavení plánu investiční výstavby, včetně vypracování investičních záměrů,
e) odpovídá za řádnou stavební přípravu a následnou realizaci dodavatelsky prováděných prací charakteru oprav a investic,
f) odpovídá za dodržování právního předpisu (Zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek) v přípravě a realizaci stavebních akcí, odpovídá za dodržování podmínek čerpání systémových a individuálních dotací,
g) předkládá návrhy na rozhodnutí o nepotřebnosti majetku a návrhy na získání nemovitostí,
h) sestavuje a předkládá plán stavebních investic,
i) zpracovává návrh na přerozdělení finančních prostředků,
j) koordinuje činnosti na úseku ekologie a vodohospodářství,
k) zabezpečuje výkon činností na úseku energetiky a sjednávání dodávek médií,
l) zpracovává podklady pro účtování za stavební investice, energie, odpady, nájmy a související služby (fakturace, převody majetku),
m) připravuje a zpracovává podklady pro zadávání veřejných zakázek v oblasti stavebních investic, energií, ekologie, nájmů, pronájmů a souvisejících služeb,
n) spolupracuje s odborem rozpočtu a účetnictví zejména při sestavování návrhu a rozpisu rozpočtu; podle jeho požadavků zpracovává dílčí podklady pro státní závěrečný účet a pro sestavování aktuálního oběhu účetních dokladů.
Náplň práce: Stavební technik
- Zpracování podkladů pro plánování a realizaci investičních záměrů.
- Zajišťuje zpracování zadávací dokumentace jako podklad pro výběrová řízení na zhotovitele projektových dokumentací, stavebních akcí investičního charakteru a inženýrských činností ve výstavbě.
- Zpracovává podklady v souladu s právními předpisy a interními akty řízení nutné pro uzavření smluvních vztahů v oblasti investičních a neinvestičních výdajů.
- Zajišťuje dohled objednatele nad realizací stavebních akcí investičního a neinvestičního charakteru včetně dozorování jejich průběhu dle schválené projektové dokumentace, harmonogramu staveních prací a stavebního rozpočtu.
- Zajišťuje kontrolu provedených stavebních prací a koordinaci všech účastníků stavby, odpovídá za kvalitu provedených prací, účastní se kontrolních dnů stavby a přebírá provedené práce.
- V případě zjištěných změn v průběhu realizace stavby připravuje dokumentaci pro jejich schválení.
- Průběžně kontroluje čerpání finančních prostředků z rozpočtu realizovaných akcí a odsouhlasuje podklady pro fakturaci.
- V rámci průběžné kontroly má povinnost písemně dokumentovat všechny provedené úkony dle uzavřených smluvních vztahů, vznik pohledávek, sankcí apod.
- Zajišťuje komunikaci s dotčenými orgány státní správy, smluvními partnery a příslušnými úřady v rámci stavebního řízení a zajištění kolaudačních souhlasů k trvalému užívání stavby.
Požadavky
- Minimálně středoškolské vzdělání stavebního směru (v oborech pozemní stavitelství, příprava realizace a provoz staveb).
- Osvědčení o autorizaci dle zákona č. 360/1992 Sb., pro obor „POZEMNÍ STAVBY“ nebo „TECHNIKA PROSTŘEDÍ STAVEB“ (technik/inženýr).
- Znalost IS EDS/SMVS a fungování OSS.
- Základní znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
- Praktické zkušenosti v oblasti výstavby, vedení staveb, technického dozoru stavebníka nebo řízení a vypracování stavebně projektových dokumentací.
- V rámci dovedností prokázat znalosti v sestavování investičních záměrů, stavebních rozpočtů a posuzování projektových dokumentací v rámci procesu investičních akcí.
- Iniciativní přístup k řešení problémů, logické myšlení.
- Uživatelská znalost práce na PC (MS Office).
- Uživatelská znalost práce se SW AutoCad, KROS 4
- Spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost, flexibilita a samostatnost.
- Ochota učit se novým věcem, sledování změn v předpisech.
- Dobré komunikační, vyhledávací, vyjednávací a organizační schopnosti.
- Trestní a občanská bezúhonnost.
- Řidičský průkaz skupiny „B.".
- Znalost Zákona č. 283/2021, stavební zákon.
- Znalost Vyhlášky č. 131/2024 Sb., o dokumentaci staveb.
- Znalost Zákona č. 309/2006 Sb., o zajištění podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Platové podmínky a další benefity
- Platová třída 11 - příloha č. 1 k nařízení vlády č. 341/2017 Sb. (platový stupeň dle započitatelné praxe).
- Zvláštní příplatek 2.500,- Kč.
- Možnost osobního příplatku po zapracování.
- Možnost rekreace v rezortním zařízení.
- Příspěvek na penzijní připojištění nebo soukromé životní pojištění a další benefity z FKSP.
- Jednosměnný provoz.
- Řádná dovolená 25 dní, 5 dní indispozičního volna.
- Pracovní doba pondělí až pátek (pružná pracovní doba).
- Termín pro zaslání životopisu: průběžně do 31.05.2025.
- Termín nástupu: 1.6.2025 nebo dle dohody.
- Součástí přijímacího řízení je osobní pohovor.
- Místo výkonu práce: Jihlava „s působností v rámci Kraje Vysočina“.
- Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) s možností prodloužení na dobu neurčitou, 4 měsíce zkušební doba.
Benefity
- Pružná pracovní doba
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Přátelské prostředí
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Krajské ředitelství policie Kraje Vysočina Lokalita: Jihlava Pracovní pozice: Investiční referent - stavební technik Směnnost práce fulltime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 33.280 – 45.000 Kč Nabídka přidána: 9. 5. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Investiční referent - stavební technik: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Investiční referent - stavební technik?
Práce je nabízena v lokalitě Jihlava.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 33.280 – 45.000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Krajské ředitelství policie Kraje Vysočina.