Interim Payroll Manager @ Antal
Requirements:
- Proven experience in payroll management, preferably covering both Poland and other European markets.
- Previous exposure to in-house payroll teams as well as stakeholder management at regional or international level.
- Familiarity with SAP and Blackline is a strong plus.
- Understanding of financial provision processes.
- Experience with Workday would be an advantage.
- Excellent organizational and leadership skills, with ability to ensure business continuity in an interim setup.
- Fluent English (other European languages are a plus).
Benefits:
- Multisport card
- Private medical care (Luxmed)
- Health insurance
- Opportunity to lead a team and work in an international environment
- Supportive and professional colleagues
Kategorie
finance
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Antal Lokalita: Práce v Polsku Odvětví práce: finance Pracovní pozice: Interim Payroll Manager @ Antal Směnnost práce fulltime - 40 hours per week Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 9. 8. 2025
Pracovní pozice aktivní
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Práce Interim Payroll Manager @ Antal: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Interim Payroll Manager @ Antal?
Práce je nabízena v lokalitě Warszawa.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Antal.