📍 Praha💰 Dle domluvy🏢 Banka CREDITAS a.s.

📝 Podrobnosti o nabídce práce

Hledáme kolegu/kolegyni na pozici Specialista aplikačního supportu, který/á se bude podílet na zajištění bezproblémového chodu aplikací a poskytování technické podpory uživatelům v bankovním prostředí.

Co vás čeká?

  • Poskytování aplikační podpory: Řešení technických problémů a incidentů spojených s bankovními aplikacemi. Diagnostika a podpora uživatelů při práci s aplikacemi.
  • Eskalace složitějších problémů: Pokud není problém možné vyřešit na úrovni L1, eskalace problémů na vyšší úroveň podpory (L2/L3).
  • Komunikace s uživateli: Podpora uživatelů při každodenním používání aplikací, efektivní komunikace o řešení incidentů a zajištění dokumentace o všech vyřešených požadavcích.
  • Spolupráce s vývojovým týmem a dalšími odděleními: Úzká spolupráce při testování nových verzí aplikací a při identifikaci možných zlepšení procesů.
  • Údržba a správa aplikací: Aktivní podíl na monitorování výkonu aplikací, zajištění pravidelných aktualizací a údržby.

Co od vás očekáváme?

  • Znalost bankovních procesů a aplikací: Zkušenost s bankovními systémy a aplikacemi je velkou výhodou.
  • Znalost ITIL procesů: Zkušenost s ITIL procesy nebo IT governance.
  • Orientace v IT prostředí: Windows, MS Office a ticketovacích nástrojích (např. Alvao, JIRA).
  • Základní znalost v oblasti monitoringu a správy aplikací, ideálně s praktickou znalostí nástrojů Kibana, Zabbix, Dynatrace a Grafana.
  • Schopnost analyzovat problémy a navrhovat řešení: Silné analytické dovednosti a schopnost efektivně řešit problémy uživatelů.
  • Komunikační dovednosti: Schopnost efektivně komunikovat s uživateli a dalšími týmy.
  • Pečlivost, samostatnost a proaktivní přístup: Důraz na detail, schopnost samostatně řešit úkoly a proaktivní přístup při hledání zlepšení.

Jaké jsou benefity?

Spoluprací s námi získáte:

  • příležitost získat nové zkušenosti ze zajímavé oblasti v bankovnictví,
  • zkušený tým kolegů, kteří Vás rádi uvítají a provedou při nástupu. Dobré vztahy na pracovišti jsou pro nás důležité,
  • pružná pracovní doba s pevným úsekem (9:00 - 15:00), pracovní smlouva na HPP,
  • dlouhodobý rozvoj (školení, certifikace, nové technologie a oblasti), možnost růst spolu s firmou,
  • možnost práce v centru Prahy nebo Olomouce s dobrou dostupností,
  • zaměstnanecké benefity – 25 dní dovolené, My days, stravenkový paušál, Cafetérie, slevy v lékárnách AVE,
  • odměna za Doporučení a Jubilea ve společnosti,
  • zvýhodněné sazby na vybraných produktech banky,
  • výhodné tarify u společnosti T-mobile,
  • online školicí platforma SEDUO pro všechny zaměstnance.

Hledáme

  • Znalost bankovních procesů a aplikací
  • Znalost ITIL procesů
  • Windows
  • MS Office
  • znalostí nástrojů Kibana
  • Zabbix
  • Dynatrace a Grafana.
  • Schopnost analyzovat problémy
  • Důraz na detail
  • schopnost samostatně řešit úkoly
  • Česky - plynule
  • Anglicky - čtení dokumentace
  • Vzdělání

Výhodou

  • znalost v oblasti monitoringu

  • 📍
    Lokalita: Praha
  • 💰
    Mzda:
  • ⏱️
    Směnnost: Plný úvazek
  • 📆
    Nástup: IHNED
  • 🏢
    Firma: Banka CREDITAS a.s.
  • ❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět

    👉 Kde je tato práce?

    Práce je v lokalitě Praha.

    👉 Jaká je nabízená mzda?

    Nabízená mzda je .

    👉 Kdo na tuto pozici nabírá?

    Tuto pracovní pozici nabízí firma Banka CREDITAS a.s..

    👉 Jaká je směnnost?

    Směnnost: Plný úvazek.

    👉 Kdy je nástup?

    Nástup je od IHNED.

Odpovědět na inzerát
    14 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
0.1271