📝 Podrobnosti o nabídce práce
Hledáme kolegu/kolegyni na pozici Specialista aplikačního supportu, který/á se bude podílet na zajištění bezproblémového chodu aplikací a poskytování technické podpory uživatelům v bankovním prostředí.
Co vás čeká?
- Poskytování aplikační podpory: Řešení technických problémů a incidentů spojených s bankovními aplikacemi. Diagnostika a podpora uživatelů při práci s aplikacemi.
- Eskalace složitějších problémů: Pokud není problém možné vyřešit na úrovni L1, eskalace problémů na vyšší úroveň podpory (L2/L3).
- Komunikace s uživateli: Podpora uživatelů při každodenním používání aplikací, efektivní komunikace o řešení incidentů a zajištění dokumentace o všech vyřešených požadavcích.
- Spolupráce s vývojovým týmem a dalšími odděleními: Úzká spolupráce při testování nových verzí aplikací a při identifikaci možných zlepšení procesů.
- Údržba a správa aplikací: Aktivní podíl na monitorování výkonu aplikací, zajištění pravidelných aktualizací a údržby.
Co od vás očekáváme?
- Znalost bankovních procesů a aplikací: Zkušenost s bankovními systémy a aplikacemi je velkou výhodou.
- Znalost ITIL procesů: Zkušenost s ITIL procesy nebo IT governance.
- Orientace v IT prostředí: Windows, MS Office a ticketovacích nástrojích (např. Alvao, JIRA).
- Základní znalost v oblasti monitoringu a správy aplikací, ideálně s praktickou znalostí nástrojů Kibana, Zabbix, Dynatrace a Grafana.
- Schopnost analyzovat problémy a navrhovat řešení: Silné analytické dovednosti a schopnost efektivně řešit problémy uživatelů.
- Komunikační dovednosti: Schopnost efektivně komunikovat s uživateli a dalšími týmy.
- Pečlivost, samostatnost a proaktivní přístup: Důraz na detail, schopnost samostatně řešit úkoly a proaktivní přístup při hledání zlepšení.
Jaké jsou benefity?
Spoluprací s námi získáte:
- příležitost získat nové zkušenosti ze zajímavé oblasti v bankovnictví,
- zkušený tým kolegů, kteří Vás rádi uvítají a provedou při nástupu. Dobré vztahy na pracovišti jsou pro nás důležité,
- pružná pracovní doba s pevným úsekem (9:00 - 15:00), pracovní smlouva na HPP,
- dlouhodobý rozvoj (školení, certifikace, nové technologie a oblasti), možnost růst spolu s firmou,
- možnost práce v centru Prahy nebo Olomouce s dobrou dostupností,
- zaměstnanecké benefity – 25 dní dovolené, My days, stravenkový paušál, Cafetérie, slevy v lékárnách AVE,
- odměna za Doporučení a Jubilea ve společnosti,
- zvýhodněné sazby na vybraných produktech banky,
- výhodné tarify u společnosti T-mobile,
- online školicí platforma SEDUO pro všechny zaměstnance.
Hledáme
- Znalost bankovních procesů a aplikací
- Znalost ITIL procesů
- Windows
- MS Office
- znalostí nástrojů Kibana
- Zabbix
- Dynatrace a Grafana.
- Schopnost analyzovat problémy
- Důraz na detail
- schopnost samostatně řešit úkoly
- Česky - plynule
- Anglicky - čtení dokumentace
- SŠ Vzdělání
Výhodou
- znalost v oblasti monitoringu
-
Lokalita: Praha
-
Mzda:
-
Směnnost: Plný úvazek
-
Nástup: IHNED
-
Firma: Banka CREDITAS a.s.
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda?
Nabízená mzda je .
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Tuto pracovní pozici nabízí firma Banka CREDITAS a.s..
👉 Jaká je směnnost?
Směnnost: Plný úvazek.
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.
14 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
