HRM Administrative Support
Informace
Do našeho týmu hledáme posilu na pozici HRM Administrative Support, která nám pomůže s každodenní organizací, administrativou a podporou napříč týmy.
Co bude Vaší náplní práce:
- Příprava a vedení zápisů z porad
- Koordinace a administrativní podpora při organizaci meetingů
- Práce s technickou dokumentací – správa, revize a archivace
- Komunikace a spolupráce napříč interními tým
- Zajištění běžné administrativní agendy
Co od vás očekáváme
- Výbornou znalost nástrojů Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Teams)
- Profesionální znalost češtiny a angličtiny – slovem i písmem
- Samostatnost, zodpovědnost a pečlivost
- Skvělé organizační a komunikační schopnosti
Co vám nabízíme
- Finanční ohodnocení - 45 000 Kč
- 5 týdnů dovolené
- 5 sick days
- Stravenkový paušál
- Práci v moderních kancelářích s výbornou dopravní dostupností (Praha 7)
- Stabilní zázemí mezinárodní společnosti a dlouhodobou spolupráci
V případě zájmu nám prosím zašlete svůj životopis v angličtině spolu s motivačním dopisem (cover letter) rovněž v angličtině. Těšíme se na Vaši odpověď!
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: ADECCO spol. s r.o. Lokalita: Praha Odvětví práce: Administrativa Pracovní pozice: HRM Administrative Support Směnnost práce Plný Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 45 000 Kč Nabídka přidána: 2. 7. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce HRM Administrative Support: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce HRM Administrative Support?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 45 000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy ADECCO spol. s r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa